Miksi pitää tilata turvallisuus jostain palvelusta?
Jos sinulla on kattava kotivakuutus ja itse ostettu turvakamera tai useampi niistä, niillä saat nriittävän suojan.
Ok, onhan se niinkin, että jonkin palveluntarjoajan auto tulee puolen tunnin kuluttua, mutta silloin tilanne on jo ohi.
Itse luotan omiin turvakameroihini, joihin tulee ilmoitus sekunnissa, jos joku liikkuu alueella.
Miksi ette mosta omia turvakameroita
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Jos taas on kaukana kotoa pitkiä aikoja, eikä sukulaisia/kavereita/naapureita, jotka voisivat käydä tsiigaamazza mestat niin sitten...
- Anonyymi
Jos olet kaukana kotoasi, niin sitten soitat Suomen Poliisille.
Yleensä turvakamera lähettää sinulle sekunneissa viestin ja kuvan puhelimeesi, jos kameran suojaamalla alueella liikkuu joku. Samalla kamera tallentaa liikkuvaa kuvaa, jotta voidaan nähdä, mitä tunkeutujat tekivät. Lisäksi turvakameroissa on suora puheyhteys turvattavaan kohteeseen, joten voit kysellä tunkeutujien tarkoitusta, samalla kun soitat paikallisen Poliisin paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015