En ymmärrä miksi ihmiset edelleen napsii itselleen tatuointeja mukamas esittääkseen jotain tai leimoilla olisi joku isompikin tarkoitus.
Kiva sitten hoitokodissa käpytellä tatskat roikkuen ja armoton vitutus päällä. Toki niitä voi poistella laserilla , mutta miksi?
Minun mielestä lähinnä säälittäviä. Kuka on tutkinut oikeasti ettei tatuointiväreistä leviä kroppaan myrkkyjä ja hampaat tippuu suusta.
Myöskin naisen on mukava tarjota pikku muksulle tissiä jossa lukee jotain hölmöä söherrystä.
Väitän ettei kukaan ota niitä harkinnan päätteeksi vaan kun kaverillakin on tai muuta skeidaa.
tatuoinnit ja ikääntyminen
6
815
Vastaukset
- Anonyymi
Heikko itsetunto ja syvä mitättöyyden tunne on syy, miksi tatuointi otetaan, tällöin henkilö kuvittelee olevansa ns, varmepi ja joissakin tapauksissa jopa " kovempi...
- Anonyymi
On kyllä ihan kamalia
- Anonyymi
Näin se on. Ja kun tunnin puhut hevosen kanssa ymmärrät vähitellen ettei se LSD ollutkaan mun juttu.
- Anonyymi
Itse pidän tatuoinneista. En ota niitä siksi että esittäisin jotain tai että niillä pitäisi olla joku tarkoitus. Se että ne vanhana roikkuu niin ei oikeestaan kiinnosta pätkääkään. Roikkuu siinä moni muukin asia mikä saattaa vituttaa.
- Anonyymi
Mitä enempi kuvia,sen kovempi jätkä!!silti käyn äidillä syömässä ja asun vuokra kämpässä.
- Anonyymi
Mitä vitt%a se sulle kuuluu ja onko se sulta pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717