ilot elämässä eli toisten piinaaminen täällä netissä, roska viestien laitto ja ihan siviili elämässä vaikka pitäis keskittyä urheilu harrastuksiin vai onko jopa ammattilaistason urheilua ja opiskeluihin. Miettikää millainen tulevaisuus meillä on kun tällaiset ihmiset valitaan päätöksiä tekemään tai jopa johtamaan tulevaisuudessa. Nyt jo huomannut psykoa käytöstä eri instansseissa joissa pitäis ihmisten asioita ajaa. Huhhui mikä tulevaisuus luvassa Suomen maassa.
Joillakin on kummalliset
Anonyymi
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tulokaana kiinnitin huomioon aloituksesi. Saanko kysyä? Tai kysyn miksi sitten olet itse palastalla, Jos tunteesi ovat noin nekatiivisia ihmisä kohtaan täällä ?Keskitytkö itse urheilu,opiskelu,työ elämä läheisiisi ? Kuitenkin sinulla aikaa moittia ihmisiä ja kirjoittaa tänne?Jokin syy ajan tappo sinullakin kun kuitenkin kirjoitat tänne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249