Moi ujo, hieman introvertti mies

Anonyymi

Miten isken sinut?

17

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähesty viekoitellen ja vihjaillen, tunnustele ja ohjaa. Tai sitten voit tietty päräyttää asian suoraan, sekin toimii, ainakin mulle.

• Anonyymi

Annat billua nyt heti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole mulle. En ole hieman introvertti

• Anonyymi

kysyt vaan

• Anonyymi

Hymyilemällä. Ystävällisyydellä. Pienillä eleillä. Puolustajana ja ymmärtäjänä. Silloin alkaa introvertin päässä liikkua. Jonkin ajan kuluttua ehdota yhteistä hetkeä jossakin, jossa saatte olla kahdestaan.

• Anonyymi

Pitääkö mun tehdä aloite myös seurustelukysymyksessä vai odottaa että mies tekee?

• Anonyymi

kun nyt pääset ensin lähelle😄

• Anonyymi

Jos kärsivllisyytesi riittää odottaa, niin voit jättää miehellekin aloitteen teon. Mutta introvertin kanssa siinä saattaa mennä aikaa ennen kuin rohkeutta on kerätty tarpeeksi. Joten mikset toimisi itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kärsivllisyytesi riittää odottaa, niin voit jättää miehellekin aloitteen teon. Mutta introvertin kanssa siinä saattaa mennä aikaa ennen kuin rohkeutta on kerätty tarpeeksi. Joten mikset toimisi itse?

Introvertti ja ujo ei ole synonyymeja. Introvertin ja ekstrovertin ero on se että introvertti kuormittuu sosiaalisissa kontakteissa muuten voivat olla täysin samanlaisia yhtä sosiaalisia jne. Ujous on oma juttunsa. Harkitsevuus voi näyttä ujoudelta jopa arkuudelta kun monimutkaiset ajatus ja päättelyketjut joita introvertti harrastaa ei näy ulospäin. Päätökset voi vaikuttaa tylyiltä jopa tyhmiltä mutta niissä on järki ja loogisuus aina takana.
        Hakeudu seuraan ja anna tilaa vastata hitaasti niihin juttuihisi. Kiinnostus jos sitä on saa lopulta tekemään kenet tahansa siirtoja lähemmäs. Näyttäydy että olet olemassa ja pidät hänestä.

• Anonyymi

Juttele paljon livenä ja somessa..

• Anonyymi

Ihan vapaavalintaisesti tilanteen mukaan, ja jos pidän pokeria yllä varmana siitä että' olet erehtynyt henkilöstä niin jatka vaan tyynesti että teema ehtii upota tällaisen toopenkin pollaan ;)

• Anonyymi

Joo. Muista että vastassa on toinen introvertti ja ujo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Muista että vastassa on toinen introvertti ja ujo.

En tiedä millä tasolla olette tekemisissä mutta kysele vaikka kuulumisia.. Siitä pystyy varmaan "etenemään".

• Anonyymi

Minut introvertin miehen iskee parhaiten osoittamalla, että luet; esim. kirjaa kantamalla mukana. Ehkä jokin lehtikin voisi toimia, kunhan ei ole jokin naistenlehti, jossa kirjoitetaan vain joitakin tylsiä ihmissuhdejuttuja.

• Anonyymi

Et mitenkään ap. Ole oma itsesi ja lähesty, se riittää tai ei riitä.

• Anonyymi

Tissit esiin! Esim. joku paljastava toppi tai mekko. Niillä saat kiinnostuksen heräämään, ja jos on jo herännyt, niin onnistuu myös viimeinen silaus hullaantumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1811
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1569
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1513
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1427
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1070
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1012
    Aihe