Norwegian cabin crew kevät 2023

Anonyymi

Norwegianin haku auki Helsingin baseen, onko kukaan hakenut? Millaiset päivät/yöpyvät/palkkaus siellä on tällä hetkellä? Kannattaako vaihtaa toisesta firmasta?

Kokemuksia haen jo siellä olevilta/olleilta, tai sitten ihan vaan jos joku päättänyt hakea kuten itse varmasti aion.

13

4183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä hain! Oon kans toisessa yhtiössä tällä hetkellä. Itse sain sähköpostiin ohjeet taustaselvitystä varten, mutta aiheuttaa pientä hämmennystä että miten sen kanssa pitäisi toimia.

• Anonyymi

Ajattelin hakea, tosin palkkaus mietityttää. Ei aiempaa kokemusta cabin crew-hommista, mutta ravintola-/ja matkailualalta kyllä vuosien kokemus. Lähinnä mietin pärjääkö perheellinen sillä palkalla. Vakkarityö on matkailualalla mutta ajattelin hakea nyt koska fiilissanoo niin ja uskon että omalla kohdalla nyt elämäntilanne sen sallii eli now or never.

• Anonyymi

Pitkää päivää, ei lainkaan yöpyviä. Palkka alan parhaita.

• Anonyymi

Mä hain myös. Ei aiempaa kokemusta cabin crew työstä. Mä silmäilin myös sitä turvallisuusselvitys ohjetta. Outoa jos toi sama selvitys pitää tehdä Helsingin baseen myös. Se vaikutti siltä että olisi hakenut Norjaan töihin 😃
      Mulla myös vakituinen työpaikka matkailu-alalla.
      Palkkaus mietityttää myös perheellisenä.

• Anonyymi

Ootko kuullut mitään hakemuksen lähettämisen jälkeen? Mä laitoin hakemuksen n. 3 vkoa sitten mutta mitään ei oo kuulunut. T.” Se toinen perheellinen joka mietti hakeeko vai ei”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo kuulunut. Tosin hakukin loppuu vasta ens kuun puolella, niin varmaan ilmottelevat vasta sitten.

Ovat itse asiassa poistaneet jo ilmoituksen eli onkohan tullut jo tarpeeksi hakemuksia ja haku suljettu. Tässähän saa jännittää kuuluuko mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kuullut mitään hakemuksen lähettämisen jälkeen? Mä laitoin hakemuksen n. 3 vkoa sitten mutta mitään ei oo kuulunut. T.” Se toinen perheellinen joka mietti hakeeko vai ei”

Mäkään en ole kuullut mitään lisää 😊
        Haku tosiaan loppunut jo.
        T. E.M Aikaisempi perheellinen 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo kuulunut. Tosin hakukin loppuu vasta ens kuun puolella, niin varmaan ilmottelevat vasta sitten.

• Anonyymi

Hylky tuli äsken... :(
      Eikun uutta yritystä sitten joskus.

Toivottavasti muilla parempi onni! :)

• Anonyymi

tuli myös toi kutsu Tukholmaan mullekin, mutta sinne en halua muuttaa... 😔

• Anonyymi

Sama mulle tuli kans hylky Suomen puolella. Tarjottiinko muille haastiskutsua Tukholmaan? Ite en taida mennä, ei ruotsi taivu ihan siihen malliin kuitenkaan.

• Anonyymi

Mullekin tuli kutsu Ruotsiin haastatteluun, mutta näin perheellisenä ei oo mitään kiinnostusta Ruotsiin lähteä. Ilman lapsia voisin harkitakin.

• Anonyymi

Mulle tuli myös kutsu Ruotsiin haastatteluun . Olisin voinut käydä huvikseen haastattelussa siellä mut haastattelut on jo alkuviikosta . Vähän liian nopea aikataulu mulle 😃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe