Masentunut vai väsynyt?

Anonyymi

Katselen jo ties kuinka monetta viikkoa likalänttejä seinässä ja pölyä lampun varjostimien päällä tekemättä niille mitään, vaikka ne jotenkin häiritsevät omia silmiäni. Olen myös useita vuosia heräillyt muutaman tunnin nukuttuani ja uudelleen nukahtaminen vaihtelee, sain useiden yritysten jälkeen kuitenkin siihen sopivia nappeja, joiden avulla nukahdan 2-3h ajaksi uudelleen, mutta niitäkin saisin käyttää vain 3 kertaa viikossa. Eihän töissä mitenkään voi käydä jos saa nukkua kolmena yönä viikossa, mutta ei minulla muutenkaan ole huolta töihin joutumisesta. Mietin, että mahdanko olla masentunut, mitä se sitten tarkoittaakin vai vain väsynyt tai laiska? Ei ole varaa mennä kysymään Beniltä tai joltain vastaavalta aivoinsinööriltä ja täältähän se suurin asiantuntemus löytyy kuitenkin.

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikset tee masennuskyselyä joka löytyy netistä ja jota terveydenhoito käyttää.Kun teet sen kyselyn kotona niin sun ei tartte mennä terveyskeksukseen sitä täyttää lääkärin luokse.

• Anonyymi

Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?

Et vie mitään lappua vaan sä täytät sen saman kyselyn terveydenhuollossa.Lääkäri voi laittaa lähetteen psykiatrian polille.

• Anonyymi

Lopetin kolmen nautintoaineet käytön, väsymys valtasi toiminnan. Nukun/makaan sängyssä 12 h päivä. Käyn katiskalla ja menen kalaan riippuen säästä, muutoin oon netissä.

• Anonyymi

Niin nuo nautintoaineet saattavat olla se ainoa ilo ja elämän piristys, ilman tuntuu ettei ole oikein elossakaan ja kaikki on tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1742
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe