Nyt kaipaisin vähän piristystä, kertokaa jotain kivaa jota on tapahtunut, tai mitä olette ajatelleet tehdä kesällä. Itse pyöräilen paljon, mutta nyt en osaa lähteä mihinkään,tunnen itseni ihan hölmöksi naiseksi. Piristystä kaipaava.
Piristystä
16
1140
Vastaukset
- 50nainen
Minä kävin kampaajalla,laiton hiukset uuteen uskoon ja kestovärjäykset ripsiin ja kulmiin.
Kotiin laittaa jotain uutta,niin kyllä kummasti piristää. - Kakku
Pyöräilystä tuli mieleeni juttu, jolla ystävättäreni,48 vee, jälleen kerran, häpäisi itsensä. Tämä nainen oli pyöräilemässä töistä kotiin. Ilma oli lämmin ja hän oli avannut takkinsa napit. Helmat lepattivat ilmavirrassa kuni batmanin viitta. Hän huomasi kauempana edessä, että vastaan pyöräilee mies. Katsoi sitten että sehän on hänen hyvä tuttavansa. Lähemmäksi päästyään hän taivutti kroppansa niin että leuka melkein otti ohjaustankoon kiinni. Kyynärpäät hän levitti mahdollisimman paljon sivuille. Kaiken päälle päristi suullaan samalla tavalla kuin pikkupojat, jotka leikkivät polkupyöränsä olevan mopo. Kohdalla hän sitten huomasi, että mies olikin täysin outo, oli vaan kovin saman näköinen kuin tuttavansa. Oli kuulemma pikkusen hävettänyt.
- päästään
Hahahaaaaaaaaaaaaaaa...voin kuvitella...hyvä juttu!!(kuultuna, ei varmaan koettuna)
- mekatron
että se on silmälle ilo, kun (varsinkin nuoret, mutta ei liian nuoret) tytöt ajavat käyräsarvisella pyörällä vastaan kesäkuumalla.
Ja vähissä vaatteissa.... Tulisipa lämmintä.
Taitaa se Pirre olla oikeassa siitä viisikymmen-villityksestä. - ykstypy
mekatron kirjoitti:
että se on silmälle ilo, kun (varsinkin nuoret, mutta ei liian nuoret) tytöt ajavat käyräsarvisella pyörällä vastaan kesäkuumalla.
Taitaa se Pirre olla oikeassa siitä viisikymmen-villityksestä.alkaa keskustelun aihe menemään "sille" alueelle?
Eikö täällä kukaan voi tosissaan kysyä mitään.
Taitaa pojilla olla kevättä rinnassa. Mutta niinhän se pitääkin. Vaikka viiskymppisten kesä on tosi vaarallista aikaa :=))) - muoriska
ykstypy kirjoitti:
alkaa keskustelun aihe menemään "sille" alueelle?
Eikö täällä kukaan voi tosissaan kysyä mitään.
Taitaa pojilla olla kevättä rinnassa. Mutta niinhän se pitääkin. Vaikka viiskymppisten kesä on tosi vaarallista aikaa :=)))Itsekin sovitin juuri entisiä 34-kokoisia kesävaatteitani tätänykyä 40-numeroiseen kroppaani.
Vaan ihan tottapuhuen: en minä omasta mielestäni nyt niin paljon lihonut ole. Viisikymppisestä kuusikymppiseksi.. Siis kiloja.
Vaan ovatkohan muuttaneet tuota vaatenumerointia jotenkin aasialaiseksi, kun nelikymppinenkin jakku kiristää hauiksen kohdalta naisella, joka ennen mualimassa joutui totamaan 34-numeroisen liian isoksi... - mekatron
muoriska kirjoitti:
Itsekin sovitin juuri entisiä 34-kokoisia kesävaatteitani tätänykyä 40-numeroiseen kroppaani.
Vaan ihan tottapuhuen: en minä omasta mielestäni nyt niin paljon lihonut ole. Viisikymppisestä kuusikymppiseksi.. Siis kiloja.
Vaan ovatkohan muuttaneet tuota vaatenumerointia jotenkin aasialaiseksi, kun nelikymppinenkin jakku kiristää hauiksen kohdalta naisella, joka ennen mualimassa joutui totamaan 34-numeroisen liian isoksi...Niinkuin nyt on usein käynyt ilmi, Aasiasta tuodaan mm. turkiksia paljon ja halvalla myös tänne Pohjolan peruille.
Ja kokohan muuttuu siinä vaiheessa, kun kissan nahkaa myydään ketun nahkana.
Onhan niissä vissi ero.
Siitä on kai muihinkin vaatteisiin kaavat otettu? - ykstypy
muoriska kirjoitti:
Itsekin sovitin juuri entisiä 34-kokoisia kesävaatteitani tätänykyä 40-numeroiseen kroppaani.
Vaan ovatkohan muuttaneet tuota vaatenumerointia jotenkin aasialaiseksi, kun nelikymppinenkin jakku kiristää hauiksen kohdalta naisella, joka ennen mualimassa joutui totamaan 34-numeroisen liian isoksi...Ne on niitä ruotsalaisen vaateketjujen vaatteita ne koko 40 ja isommat, joita joutuu ostamaan :=))
Kannattaakin ostaa kotimaisia vaatteita. Niissä saattaa just mennä vielä koko 38.
Mutta ongelmana on vaan se kun niitä kotimaisia vaatteita ei enää tahdo saada ja ovat sitten hurjan kalliita. Mutta kyllä minä olen valmis maksamaan, jos saan vielä lukea housujen vyötärönauhasta luvun 38 :=)))
Eikä me mitään lihottu olla. Mitä nyt vartalon malli vähän muuttunut. ykstypy kirjoitti:
Ne on niitä ruotsalaisen vaateketjujen vaatteita ne koko 40 ja isommat, joita joutuu ostamaan :=))
Kannattaakin ostaa kotimaisia vaatteita. Niissä saattaa just mennä vielä koko 38.
Mutta ongelmana on vaan se kun niitä kotimaisia vaatteita ei enää tahdo saada ja ovat sitten hurjan kalliita. Mutta kyllä minä olen valmis maksamaan, jos saan vielä lukea housujen vyötärönauhasta luvun 38 :=)))
Eikä me mitään lihottu olla. Mitä nyt vartalon malli vähän muuttunut.numeron 42 kenkää vastaa Saksan 44.
- perskuti
ykstypy kirjoitti:
Ne on niitä ruotsalaisen vaateketjujen vaatteita ne koko 40 ja isommat, joita joutuu ostamaan :=))
Eikä me mitään lihottu olla. Mitä nyt vartalon malli vähän muuttunut.Minä mies, tumppi? 179cm, 87kg kenkä 44, paidan kaulus...?sopiva.
Jos sopii? Pelaan tennistä,ulkoilen paljon ja purjehdin, (osaan tehdä itse kravattisolmut).
Olet hyvin kiinnostava, sopisiko huomenna?
Sovitaanko n. 22.10.Gtm - 2h?
Samma po svenska. - maron
perskuti kirjoitti:
Minä mies, tumppi? 179cm, 87kg kenkä 44, paidan kaulus...?sopiva.
Jos sopii? Pelaan tennistä,ulkoilen paljon ja purjehdin, (osaan tehdä itse kravattisolmut).
Samma po svenska.että noi kesävaatteet itsekseen kutistuu tuolla kaapissa - ei kai ne muuten olis niin pieniä taas kun niitä yritin päälleni ahtaa:)))
- KUTISTUU!
maron kirjoitti:
että noi kesävaatteet itsekseen kutistuu tuolla kaapissa - ei kai ne muuten olis niin pieniä taas kun niitä yritin päälleni ahtaa:)))
Meillä varmaan kans liian kuiva huoneilma,kun kretongit pienenee issekseen.Yritin tässä kiskasta kesästä ylle,mutta oli vyötärön kohta muuttanu paikkaa!Ei meinannu löytyä millään, mutta selvishän se viimein!!Samassa paikassa kun aiemminkin,meinaan alvattan ja tissien välillä!Eli samassa paikassa kun ennenkin.Paitsi talven aikaan vähän tasapaksuutta tullu lisää,mutta ongelmahan ratkeaa kun vuokraan lainapeitteeltä pari pressua (molemmat eri värisiä tietenkin)niin saan kesävaatetukseen jotain UUTTA!Ja nyt sitte pyörän päälle että josko vaikka se kadonnu vyötärö jostain löytys.
- yks typy evk
perskuti kirjoitti:
Minä mies, tumppi? 179cm, 87kg kenkä 44, paidan kaulus...?sopiva.
Samma po svenska.perskuti. Kaikki naisethan on kiinnostavia.
22.10. En tiedä vielä ajatella syksyä niin pitkälle, ja jos tuo kellonaikaa tarkoittaa, niin mun nukkuma-aika on jo noin myöhään :=)))
20.00 olis sopivampi ja ehkä tunti. - maron
KUTISTUU! kirjoitti:
Meillä varmaan kans liian kuiva huoneilma,kun kretongit pienenee issekseen.Yritin tässä kiskasta kesästä ylle,mutta oli vyötärön kohta muuttanu paikkaa!Ei meinannu löytyä millään, mutta selvishän se viimein!!Samassa paikassa kun aiemminkin,meinaan alvattan ja tissien välillä!Eli samassa paikassa kun ennenkin.Paitsi talven aikaan vähän tasapaksuutta tullu lisää,mutta ongelmahan ratkeaa kun vuokraan lainapeitteeltä pari pressua (molemmat eri värisiä tietenkin)niin saan kesävaatetukseen jotain UUTTA!Ja nyt sitte pyörän päälle että josko vaikka se kadonnu vyötärö jostain löytys.
ja helma auki, hieman viritystä kädenaukkoihin ja siinä uusi kesämekko - on saatavan myös satiinisina:)))))
- Pirre*
mekatron kirjoitti:
Taitaa se Pirre olla oikeassa siitä viisikymmen-villityksestä.myönsit sen itellessii, jo viimesellä:))
Pitäskö laittoo ne silimälaput mekatroonille, niinku hevoselle ennenvanhaan...:)
Ja varo ettet hurrauta ojjaan siinä tiiratessa tissiinvällii..:) - Trina
maron kirjoitti:
ja helma auki, hieman viritystä kädenaukkoihin ja siinä uusi kesämekko - on saatavan myös satiinisina:)))))
kuin suoraan Marimekon mallistosta.
Kyllä kelpaa lähteä raitille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151