Kaipaan osaavaa naista.

Anonyymi

En edes tiedä, missä lämpötilassa kanamunat pitäisi keittää?

19

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kaikki selviää googlaamalla. Jos osaat käyttää tietokonetta ja kännykkää, niin et tarvi naista.

• Anonyymi

Tää on vähän vaikeeta. Meni työpaikka alta, ja työpaikkaruokailu. Nainenkin lähti. Nainen hoiti kotona kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on vähän vaikeeta. Meni työpaikka alta, ja työpaikkaruokailu. Nainenkin lähti. Nainen hoiti kotona kaiken.

No se on aika opetella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on aika opetella.

Ei ole ihan helppoa enää nelikymppisenä alkaa kotihommiin, kun ei ole koskaan tehnyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ihan helppoa enää nelikymppisenä alkaa kotihommiin, kun ei ole koskaan tehnyt!

No meinasitko periksi antaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No meinasitko periksi antaa?

Hommaan naisen maalta, jonkun martan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaan naisen maalta, jonkun martan. :)

Maalaiset naiset tosi harvoin ovat sinkkuja. Suosittelen ATK laitteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😳😳😳😳😳

• Anonyymi

Heh, näin kiireisenä naisena olen hyväksi havainnut Air Fryerin, suosittelen. Tulee terveellistä ruokaa nopeasti ja reseptejä on netti pullollaan.

• Anonyymi

Tällaisia mammanpoikia naiset sitten suosii. Haluavat vain aviopuolisostaan äidin jatkeen. Siinä se sitten elämä menee, passatessa miestään. En arvosta tällaisia naisia, joilla ei ole mitään itsekunnioitusta.

• Anonyymi

Siinä vasta kunnioitusta onkin.
        Jotkut naiset suoriutuvat monista rooleista väsymättä.

• Anonyymi

Ei ihme, että eukko lähti, kun olet niin lapatossu.

• Anonyymi

Äläs nyt. On naisia, jotka pitävät siitä että ovat miehelle tärkeitä kun mies ei osaa mitään.

• Anonyymi

No älä pohdi lämpötilaa. Kyllä se vesi ihan itse tietää milloin sen kuuluu kiehua.

• Asun maalla enkä vois sietää osaamattomia miehiä. 😊

• Anonyymi

Ei sitä kaikki osaakaan vettä keittää, se on niin vaativa toimenpide. Miten raukka saa edes kahviakaan. No mutta, onhan niitä kananmunankeittimiäkin myynnissä. 🤭

• Anonyymi

Pitää käydä nyt alukseen äitillä syömässä. Jos sitten löytäis sen naisen.

• Anonyymi

Mee marttojen miesten kokkikurssille.

• Anonyymi

Jos haluat kovaksi keitetyn niin vesi kattilaan, levy täysille, kun kiehuu, neloselle ja munat varovasti veteen, ei haittaa vaikka kuori halkeaa, veteenlaitosta 10 minuuttia niin kypsät, kaadat veden pois ja päästät kylmää vettä päälle, annat olla hetken ja voila, sulla on keitettyjä kananmunia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe