Tänään noin 16 Raumalla K-supermarket Arenan edessä oli pysäköitynä valkoinen 300-sarjan BMW -M port performance tarroineen. Kyseessä on vinoparkkeeraus ja auto vei molemmat ruudut. Kaiken lisäksi kyseiset ruudut ovat invaparkkeeraus ruutuja. Autossa ei kuitenkaan ollut MITÄÄN invaparkkeeraus lupaa. Ainoastaan matkustaja räpläsi kännykkäänsä.
Tunnistaako kukaan?
No, eipähän ollut ensimmäinen kerta kun näen biimerin parkittuna inva-paikalle ilman mitään pysäköinti lupaa. Vika ei siis ole kovissa vaan niiden .......
BMW -kuski
Anonyymi
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
oisko sitä romua voinut siirtää esim jollakin kuorma autolla jossa isot puskurit ns.työntäen?
- Anonyymi
Oliko kyseessä aivoinvalidi joka oli invakorttia hakemassa ?
- Anonyymi
Mitäpä sitten? Olisit tullut sanomaan.
Tai edes vilkuttanut niin oisin erottanut sinut.
Pitää muistaa ettei ole näkymätön - Anonyymi
Ihmettelinkin että mikä tuo puliukon näköinen sateenkaaripantaan pukeutunut pitkätukka mun autoa kyttäilee. Sinäkö se olit?
- Anonyymi
No minä, senkin munanjatkeella ajava tampio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857375- 965354
- 2474443
- 444425
- 623197
- 482626
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222308Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282281- 412154
- 322118