Karilla ei mene hyvin. Viinibisneksestä ei tule mitään ja Salla kuulee vihdoin totuuden Karin rahatilanteesta.
Daniela käy SADIn mainoskuvauksissa.
Matias,Laila ja Leo Sievinen leipovat huumeilla terästettyjä keksejä. Keksit päätyvät vahingossa Ismolle ja Lasselle. Siinä on Pihlajakadulla ihmettelemistä kun Ismo ja Lasse ovat sekaisin kuin saunalyhty.
Juonipaljastuksia 2022 viikko 36
12
100
Vastaukset
- Anonyymi
Huumeet liiankin paljon nykyään ovat esillä,meneekö ne huumeet kekseihin ihan vahingossa vai ihan tarkoituksella
- Anonyymi
Ihan tarkoituksella leipoivat huumekeksejä jotka sitten meni vääriin suihin.
- Anonyymi
Salkkareihinkin on saatu Jauhojengi, onko tuo jakso kuvattu ennen vai jälkeen Sannan bilekohun?
- Anonyymi
Tuollaisen kysymyksen esittäjä on perussuomalainen nisti.
- Anonyymi
Ja taas on Aino vaihtunut,alkaa jo huvittamaan tämä touhu
- Anonyymi
Noniih, taas salaisuuksia piti tulla esille vahingossa kuulemalla. Salla hotellihuoneeseen palatessa sai kuulla että Kari on pa.
- Anonyymi
Mites se muuten kun sanoi että hän on KIRJAIMELLISESTI perse auki, mitä se tarkoitti?!?!? Siis oikein painotti tuota kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Hyvin vastenmielistä että huumeita tähänkin sarjaan on tungettu väkisin ja nämäkin kohtaukset voivat lisätä huumekokeiluja nuorison keskuudessa
- Anonyymi
Tämän päivän osa ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei kannata katsoa. 2 vahempaa ukkoa mesoaa huumepäissään.. noloa.
- Anonyymi
Vihreää unelmaa: Huumeita ja homoilua. Aivopesua parhaimmillaan.
- Anonyymi
Eilisessä jaksossa Lasse ja Ismo kylläkin ylinäytteli oikein innoissaan mutta kuitenkin yllättävänkin luontevasti joten täydet pisteet heille siitä
- Anonyymi
Minua ainakin nauratti heidän hillittömät naurukohtauksensa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748