win11. Lenovon läppäri. Mistähän mahtaa johtua, että ulkoisen kovalevyn valokuvia sisältävä kansio ei aukea. Kansiota klikatessa avaus välähtää ja sitten sulkee kansion. Toiminut aiemmin hyvin.
ulkoinen kovalevy, kansio ei aukea
7
484
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleeko itse kovalevy näkyviin? Jos niin toimiiko mikään kovalevyn kansioaaaaa?
Jos levyssä ei ole erillistä virta lähdettä voi USB portti antaa liian vähän virtaa.
Olen törmännyt ilmiöön joidenkin USB 3 levyjen kanssa, kun ne on kytketty USB 2 porttiin.- Anonyymi
Kovo näkyy res.hallinnassa. jotkut kansiot aukeavat normaalisti. Muutamissa kansioissa tulee tämä nopea välähdys , joka sulkee koko kovalevyn. Virustarkatuskin tehty, ei mitään.
- Anonyymi
Kiitti vastauksesta. Vika hiipi pikkuhiljaa kaikkiin kansioihin, resurssienhallintakaan ei enää auennut. Win 11 päivitys ilmeisesti sotki järjestelmän... ostin uuden koneen, jossa Win11 valmiina ja 3 vuoden takuu. Ehkä kestää jonkin aikaa...Ehkä ei.
- Anonyymi
W11 ei vaan toimi!
- Anonyymi
WINDOWS SEKOILEE AINA OIKEUSTASOISSA:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti vastauksesta. Vika hiipi pikkuhiljaa kaikkiin kansioihin, resurssienhallintakaan ei enää auennut. Win 11 päivitys ilmeisesti sotki järjestelmän... ostin uuden koneen, jossa Win11 valmiina ja 3 vuoden takuu. Ehkä kestää jonkin aikaa...Ehkä ei.
Powerin takuu ei ainakaan toimi! On huomattu.
- Anonyymi
Nyt se sitten kongretisoittu! Hämmästyin miten saastuva nyt windows on....
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239