Moi. Olen digi-nomadi, ja teen töitä läppärillä pakettiautosta.
Luovuin asunnostani 3 vuotta sitten, koska en ole enää valmis maksamaan oravanpyörän älyttömiä pakko kuluja.
Nyt olen täysin velaton, kulut pienet, kaikki irtaimisto myyty. Nyt henkisesti tuntuu todellakin paljon paremmalta, kuin perus oravanpyörässä.
Ei alkoholia, röökiä eikä päihteitä. Terveellistä sporttista elämää, ulkoillen.
Nyt on vaan ongelma, kun osoitteena on vaan POSTE RESTANTE.
Autoon saan ainoastaan liikennevakuutuksen, mutta en mitään muuta.
Sukulaisia on vaan vähän, jota en voi vaivata sillä, että olisin kirjoilla heillä,
koska se vaikuttaisi myös heidän tukiinsa ja elämäänsä, vaikka en kävisi siellä kertaakaan.
Jatkossa tulee lähdettyä aina puoleksi vuodeksi kerrallaan Euroopan eri maihin lämpimään, töitä tehden kokoajan.
Kaikki postit tulevat nyt sähköpostiin sekä Suomi.fi, joka on toiminut loistavasti.
KYSYMYS: Tietääkö kukaan, onko mitään keinoja saada "Osoitetta", jossa voisi olla "kirjoilla", käymättä siellä koskaan.
Kuten Tallinnassa on ne asunnot, joissa voi olla virallisesti kirjoilla.
MISTÄ PAKUREISSAAJALLE OSOITE, että saa vakuutukset ym.
Anonyymi
2
302
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt myös pankit alkaneet irtisanoa sopimuksia, jos sulla ei osoitetta Suomessa. Tämän myötä voi sanoa heipat myös pankkitunnuksille, joilla moni käyttänyt esim. Suomi.fi-palveluja.
- Anonyymi
Kiitti infosta. Täytyy selvitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738