te muutama onneton olette sellaista sateenkaari porukkaa ja muuten erilaisiksi itsensä tuntevia ajatuksiltanbecrai ulkonäöltänne, jotka haluatte projisoida vaikeat tunteet johonkin täydelliseltä vaikuttavaan henkilöön. Vaikka pitäisin itseäni täydellisenä niin tiedän että kukaan ei ole täydellinen niinkuin Jumala on. Ihminen on Jumalan kaltainen mutta ei Jumala.
Reseptinä tähän kirjoitan teille itsenne rakastamista sellaisenaan. Jumalan silmissä kaikki on hyvää. Katsokaa itseänne siis Jumalan silmälasien läpi. Vaikka kuinka olisi nykyään muotia olla homoseksuaalinen tai muuten jotenkin poikkeava te ette pysty tätä piirrettä itsessänne hyväksymään jostain syystä ja siksi puratte pagan olin muihin ja käytätte ns. käänteisteologiaa.
Huomasin kyllä kun täällä minulle vittuillaan tsvakja ja touarlks. En ota niitä itseeni koska minä tunnen itseni ja tiedän paremmin kuka, mikä ja minkälainen itse olen kuin nämä muutama kiusanhenki. En osaa kirjoittaa tai puhua taidokkaasti mutta tiedän keitä te ikuiset mustamaalaajani olette. Ei käy teitä kyllä sääliksi eikä kateeksi mutta kammotuttaa. 😩😩😩😩 Jumalan armoa ja rakkautta kaikki saavat tavoitella ihan vapaasti.
Tiedän että on myös erilaisia ja homoseksuaaleja ym jotka eivät rassaa muita mutta pientä katkeruutta rivien välistä on huomattavissa eikä niin pientäkään aina.
Ok kerronpa nyt
Anonyymi
0
850
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076