Kaasukahvassa on se rajoitinruuvi jota ei löydy varmaan yhdestäkään 1vrk jälkeen = ilmeisesti moottoritärinä sen irrottaa...
Mutta onko jotain kuristuksia imu tai pakopuolella? Tuommoisissahan on ilmeisesti 27hv 20kw ja rek. otteessa hmm jotain 6hv kun on se rajoitin ruuvi kahvassa paikoillaan.
Ehkä se teho on nyt käytössä kuitenkin mutta kysympä jos joku on tutkiskellut imu tai pako kanavia huvikseen. Korjatahan ei hondia pahemmin tarvitse vain nesteiden vaihtoja ns huoltoja. Ottaisin ilmielin 600cm3 BOKSERI moottorin hondaani sillä 1 sylinterinen 475cm3 kone tärisee havaittavasti mutta lienee halpa konstruktio vailla tasapainoitusta. Tiedoksi polle yms fanaattisille V2 koneille ei ole aikomusta vaihtaa merkkiä ellei tule sähkömönkijää ja lähi kauko ohjauksella. Ai Ai se olisi nannaa puumetsässä siirrellä konetta. Mutta nopeudenrajoitin on siitä hyvä että kone antanee täydet tehot. Sinänsä teho on riittävä mutta jos löytyy ei hondan tekemiä rajoituksia niin vapautan tehot.
Honda 500cm3 traktori onko kuristuksia jossain?
Anonyymi
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219