Olen hiljattain pari kertaa käynyt terveyskeskuksessa, toisen kerran lääkärillä, toisen kerran labrassa. Toiminta nopeaa ja asiallista, tehokasta, ystävällistäkin. Edellinen kerta 1,5 - 2 v sitten, sama juttu. Fysioterapiassa myös, siellä todella saa parantavan avun. Pari vuotta sitten kävin hammashygienistillä. Ikinä ei ole niin hyvin putsattu yksityisellä. Samalla opasti ja selitti hampaista ja ikenistä yleensä.
Missä ne jonot ovat ja ruuhkat. Eikö meidän tk:ssa ole lainkaan vajaamiehitystä. Onko kohdallani vain sattumaa. Mielipiteitä suuntaan tai toiseen!
Hyvää kerrottavaa terveyskeskuksesta
4
749
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, palvelu on erinomaista ja asiantuntevaa, samaa ei voi sanoa Kirkkonummen Terveystalosta, jossa ala-arvoista toimintaa.
- Anonyymi
Miten se ilmenee. Käyn vain gyenllä tarkastuksessa, varmuuden vuoksi. Terveyskeskukseeen ei oteta kun ei ole vaivoja. En ole huomannut oikein minkäänlaista kohtelua, lääkäri tekee perustoiminnot, ultran ja kurkistuksen, toimistoihmisille ilmoittaudun, jos nurkassa oleva kone ei toimi ja lopuksi maksan laskun. Miten heidän pitäisi toimia.
- Anonyymi
Se on suuhygienisti, ei hammashygienisti. Odota, kun tulee vaativampi tapaus...
- Anonyymi
Minä jos kuka on sitä. Hampaitani on hyvin työläs puhdistaa. Nyt ymmärrän kun kävin yksityisellä. Sanoivat ettei minulla ole hammaskiveä. Kyllä on ja vaikeasti asettunut ientaskuihin ja aiheuttanut jo vaurioita. Eivät vaan ole viitsineet tai osanneet putsata. Tekisi mieli sanoa nimet mutta jätän sikseen.
Eka kerran kunnan suuhygienisti (kiitos oikaisusta) puhdisti ne ja se kesti kauan, kovaa rapinaa käsin ja sähkölaite surisi vielä perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337