Huolisitko jonkun palstalaisen?
Huolisitko palstalaisen
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huolisin.
- Anonyymi
Kenet? 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet? 🥰
Viikingin.
Nalle on jo mun :)
- Anonyymi
Nalle on kiva 😀
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Eihän sun pitän lukee palstaa :Dmitähän nalle sanoo ku kuulee
Paha sanoa, kerron kun ehdin tutustumaan ensin.
Ehkä voisin yhden miehen..
- Anonyymi
En. t. anneli
- Anonyymi
noseanneli kirjoitti:
😡👆😡
No Anneli, miksi noin myrtsinä..
Anonyymi kirjoitti:
No Anneli, miksi noin myrtsinä..
Anneli ei pidä siitä että joku puhuu hänen puolestaan.
- Anonyymi
Ehkä sen runoilijan
- Anonyymi
En tiedä keitä täällä on, mutta ystäväksi kyllä. En halua minkäänlaista suhteilua kenenkään kanssa.
Kyll maar.. kevyesti.
- Anonyymi
Jos hän käy palstalla niin hänet kyllä. En ketään vierasta
Ei taida käyttää tätä palstaa hän.
- Anonyymi
En.
Mulla lukee profiilissakin, että kaikkeen on vastaus ei.
- Anonyymi
En, koska mun kohde tuskin täällä hengaa. Täällä tuntuu samat kirjoittelevan päivästä toiseen. Tässä parin kuukauden aikana hyvin oppinut noita kirjoitustyylejä.
Tietysti, jos...
- Anonyymi
Kelpuuttaisin omalta puoleltani. Tärkeää toimivuudelle kuitenkin on molemminpuolinen katseltavuus, mihin se kantaa.
- Anonyymi
En! Luottamus olis jo mennyt, nii ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009