Käsittääkseni voin hakea verotoimistosta esimerkiksi kollegan verotiedot. On tietoa miten tarkat tiedot sieltä kollegasta irtoaa? Esim. paljonko on saanut palkkaa eri yrityksistä ja paljonko esimerkiksi osinkoja ja minkä nimisistä yrityksitä?
Juu, syy tähän verotietojen kyselyyn olisi kateus. Tunnen olevani palkkakuopassa ja haluaisin vertailla omaa palkkaani työkaverien palkkaan. Eli olisi tärkeä nähdä mikä yritys palkat on maksanut vai onko maksetut palkat vain könttäsummana.
Verotiedot verotoimistosta
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kahden sekunnin googlauksella olisit sinäkin löytänyt
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/verohallinnon_esittely/tietosuoja-ja-julkisuus/verotuksen_julkiset_tiedo/henkiloasiakkaan_tuloverotuksen_julkise/
Et saa tietoosi edes palkkatulojen kokonaismäärää vaan verotettavat ansiotulot, joista on siis tehty erinäisiä vähennyksiä. - Anonyymi
Miksi minua kiinnostaisi toisten veroasiat? Ihmisillä on oikeus yksityisyyteen ja jos joku pärjää elämässä niin onko se minulta pois? Vasta sitten se asia kuuluu minulle jos minulta tullaan pyytämään nimeä paperiin tai minulta edellytetään jotain mikä ei mahdu oikeudentajuuni! Tuosta oikeudentajuun mahtumisesta minulla on kokemusta ja niissä tapauksissa riittää se että sanoo mielipiteensä ja ilmaisee sen näkyvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299