Itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en ole koskaan ollut Edunvalvoja alhaisena.
Ja olen kuullut toimeentulo tuki on vain silloin jos ei saa työkyvyttömyys eläke rahaa, josta syystä en ole hakenut ainoastaan Kehitysvammmaisten kesäleirille johon vammaissosiaali työntekijä ei olisi ollenkaan suostunut myöntämään maksusitoumusta, koska entisen MBD oireyhtymän takia laitettu eläke rahaa ajatellen ainoastaan Kehitysvamma diagnoosi,
Lääkäri lausunnoissa lukee Heikkolahjaisuus ja psykologi papereissa koko testi Heikkolahja tasolla.
Kaveri Jean sai myös Lievän älyllisen kehitysvamman ja joutuu työkyvyttömyys eläkkeelle 45 vuoden iässä.
Mutta ei ymmärrä kaveri Jean minua sanoi että olen yhtä hullu kun sen sisko jolla on ADHD myös.
Tuo minun ja kaveri ei osaa edes säästää rahaa.
Itse säästän rahaa kotiin 100€ näin ollen joulukuussa päässä laskun mukaan minulla on 400€ josta käytän ainoastaan 300€ uuteen kannettavaan tietokoneeseen, että saan maksettua sillä paremmin laskut,
Toistaiseksi maksan älykännykän kautta, jossa on netti laskut.
En ymmärrä miksi kaveri jolla on mielenterveys juttuja ja huumeiden käytön takia 20 vuoden iässä saanut työkyvyttömyys eläke rahaa ja lukion on käynyt miksi se hakee toimeentulo tuki rahaa.
Säästäisi itse myös kotiin pienestä työkyvyttömyys eläke rahasta 100€ joka kuukausi kotiin kaappiin.
Säästän rahaa kotiin.
1
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319