Kyl täytyy todeta että sedan-korimalli on armottomasti antiikkinen ja pois muodista. Farmari ja tila-auto ovat päivän kova sana. Sedanilla ajava on juntti, vanhoillinen pappatyyppi, korkeintaan se menee jonakin diplomaattiautona tai poliitikkopäämiesten kuskauksessa. Yöks.
Sedan-korimalli on OUT
10
1158
Vastaukset
- Silmää
Sedanit yleensä ovat pajlon paremmannäköisiä,kun nämä nykyiset monitoimi-ihmeet.Olivat ennen ja ovat nyt.
minun mielestäni se wanha kunnon liikekupee olisi parhaan näköinen kauniina sunnuntaiaamuna...
- j-o-r-e
Yleensä sedani on paremman näkönen kuin muut korimallit. Mutta esim. toisen sukupolven Astra on sedanina todella ruma.
- Sedanista
Parhaimman näköinen korimalli. Siksi ajan sedanilla.
Tila-autot on hirveän näköisiä sekä huonoja ajaa korin korkeuden takia. Farmari on ihan ok, mutta ei pärjää sedanille ulkonäössä. Kaikki farmarit on muotoiltu putkiksi. Farmarihousuja eikä farmariautoa. Eikä tule!
Farkkuautoja valmistetaan vähän verrattuna sedaneihin tai mitä nyt on tullut muotiin 'möhköautoihin' !- expressman
farkkukori on kalliissakin autoissa kuten Mersu,BMW ja Audi vallannut tilan sedanilta, Volvosta puhumattakaan. ei ihme, sedani on epäkäytännöllinen, ahdas tavaratila aukko. farkkuun mahtuu mökki- ja harrastuskamppeet ja golfvarusteet mukisematta ja malli on nykyisin menevämpi kuin sedan.
- jooseppi
mitä kukakin valtaa. Itselläni on aina mahtunut kyytiin tavarat (ja ihmiset). Lisäksi ei tarvitse leikkiä minkään vedettävän välikannen kanssa kuten farkuissa ja tilamöhköissä. Sattuu olemaan välillä aika arvokastakin tavaraa kontissa ja sekös kiinnostaisi varkaita. Lisäksi iso takaluukku aiheuttaa ongelmia sen hankalan käytön takia, koska joudun päivässä useita kertoja käymään kontilla. Siis takakontilla ei kontillaan...:)
- juhannus kostaja
kuulua siihen "sillä peräsilmällä" porukkaan. Yhtä levottomia juttuja tulee...
Jokainen valitsee mieltymyksensä, tarpeensa ja lompakkonsa mukaan mitä haluaa. Itse en tarvitse mitään farkkua, jossa melutaso on korkeampi tai korkeaa "tila-autoa", miksi siis sellaisen hommaisin? Siksikö, kun sinä suuressa persoonassasi olet keksinyt tuollaisen humppajutun? - farkkua!
On monia malleja mistä saa vain sedanin. Jos kaikkia saisi farkkuna niin valinnanvara kasvaisi reilusti mutta kun ei. Ja sedania en osta enää.
- Alex
Moi !
Itselläni on farkku, mutta kyllähän sedan on paljon paremman näköinen kuin yksikään farmari.
Farmarit ovat työkoneita.
--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252