Hei vaan! Onko orly faneja?
Orlando Bloom!
9
673
Vastaukset
- ...........
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
*tuskastunut*- larppa
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
- orlygirl
larppa kirjoitti:
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
- on siis
orlygirl kirjoitti:
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
muutekseen ihan Orli vaan..
- phoebe
lapinkasvatti kirjoitti:
Hieno ja vakuuttava näyttelijä..
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
- Salppari.
phoebe kirjoitti:
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
Fani oon. Ja Orli todellakin on hyvä näyttelijä ja aivan sairaan hyvän näkönen. Aina oon siit tykänny mut faniks päädyin kun näin LOTR-elokuvat. Voi että Orli on sitte sulonen pikku suippokorva haltia :D Namii!
- <3OB<3
Kuulkaa ihmiset ette te voi tääl netis alkaa viisastelee toisillenne tollee... mut silti mä oon sitä mieltä orlando bloom on niiiiiiiiiiiiiiin ihana
- <3OB<3
anteeks toi ensimmäine lause ^^ kopioin yhest toisest paikast ja se tuli vahingos mukaan :3 :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294