Hei vaan! Onko orly faneja?
Orlando Bloom!
9
671
Vastaukset
- ...........
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
*tuskastunut*- larppa
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
- orlygirl
larppa kirjoitti:
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
- on siis
orlygirl kirjoitti:
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
muutekseen ihan Orli vaan..
- phoebe
lapinkasvatti kirjoitti:
Hieno ja vakuuttava näyttelijä..
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
- Salppari.
phoebe kirjoitti:
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
Fani oon. Ja Orli todellakin on hyvä näyttelijä ja aivan sairaan hyvän näkönen. Aina oon siit tykänny mut faniks päädyin kun näin LOTR-elokuvat. Voi että Orli on sitte sulonen pikku suippokorva haltia :D Namii!
- <3OB<3
Kuulkaa ihmiset ette te voi tääl netis alkaa viisastelee toisillenne tollee... mut silti mä oon sitä mieltä orlando bloom on niiiiiiiiiiiiiiin ihana
- <3OB<3
anteeks toi ensimmäine lause ^^ kopioin yhest toisest paikast ja se tuli vahingos mukaan :3 :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897