Tulipa mieleen noista joidenkin automallien pelkkien etuvalopolttimoiden vaihdon suurestakin työläydestä, eli saa tehdä melkoisen työläitäkin "purkuhommia" jotta saa pelkän polttimon vaihdettua.
Mutta mites pakuissa vastaava ja perushuollot, öljyn ja suodattimien vaihdot, laturin hinha, vesipumppu, jakohihnan vaihto jne. sillä siellähän on huomattavasti ahtaampaa kuin henkilöautoissa ... myös moottoritilan korkeus aiheuttaa lisää ulottuvuushaasteita.
Tuleeko pakun huollattamisessa laskuun jokin pieni lisäkerroin edellä olevan vuoksi.
Pakun perushuolto hankalempaa kuin HA:ssa ?
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Paska pakut ja kahdeksan kankaiset kumit, kaupan päälle!🤯🤯
- Anonyymi
Isommissa pakuissa huolto varmaan vähän helpompaa, pienissä pakuissa kone on ahtaammassa tilassa. Yleensä pakuissa ollu polttimon vaihdolle hyvin tilaa mutta puhun isommista pakuista.
Jos vaan voi niin kannattaa kyllä selvittää henkilöautoa ostaessakin sellainen asia juuri että kuinka vaikeaksi se ajovalopolttimon vaihto on kyseisessä autossa.- Anonyymi
Ajattelin Caddyn ja Transportterin kokolouokkaa, sekä PSA-Stellantiksen vastaavia. Lineekö myös merkkikohtaisia eroja toteutuksissa.
Jos vaikka pelkän laturin hihnan vaihdolle tulisi purkaa "puoli keulaa", niin sille tulisi lisäkustannuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin Caddyn ja Transportterin kokolouokkaa, sekä PSA-Stellantiksen vastaavia. Lineekö myös merkkikohtaisia eroja toteutuksissa.
Jos vaikka pelkän laturin hihnan vaihdolle tulisi purkaa "puoli keulaa", niin sille tulisi lisäkustannuksia.Ainakin laturin vaihto Transportterissa vaihto vaatii syylarin ja etupuskurin poiston... menee aikaa ja tupakkaa. Ja rahaa jollei pysty itse tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin laturin vaihto Transportterissa vaihto vaatii syylarin ja etupuskurin poiston... menee aikaa ja tupakkaa. Ja rahaa jollei pysty itse tekemään.
Ikävempi ergonomia, kovin on ahdasta siis. Koskeeko kaikkia Transporttereita koneesta riippumatta (ajattelen vuosimalliltaan EURO 6 -luokkaisia) , kaikissa sama perusrakenne?
- Anonyymi
No ei nyky henkilöautoissa tehdä mitään remonttia että ei joudu purkaan puolet koneesta pois ja sen jälkeen nollaan kaiken maailman ajotietokoneita ja se ei onnistu kuin korjaamolla. Kun vanhempi paku menee jakoremmin vaihtokin tunnissa ja jos vesipumppu lisäksi niin 2 tunnissa eikä sitä syylaria tarvitse ainakana hiacessa poistaa.
- Anonyymi
"No ei nyky henkilöautoissa tehdä mitään remonttia että ei joudu purkaan puolet koneesta pois ja sen jälkeen nollaan kaiken maailman ajotietokoneita ja se ei onnistu kuin korjaamolla."
Kohtuus kaikessa ja mieluummin ilman hyperbolaa. Nimenomaan monissa nykyautoissa pelkkä ajovalon polttimon vaihto vaatii melko paljon purkamista, vanhemmissa autoissa ei moisia rakenteita tule vastaan.
"Kun vanhempi paku menee jakoremmin vaihtokin tunnissa ja jos vesipumppu lisäksi niin 2 tunnissa eikä sitä syylaria tarvitse ainakana hiacessa poistaa."
Täysin nolla-arvon kommentti, sillä paku-automallit eri konetyyppeineen ja vuosimalleineen ovat yksilöitä huollettavuuden ja korjaamisen suhteen. Joissakin saattaa päästä vähemmällä purkamisella ja väännöllä ja sitten toisissa voi olla duunia paljonkin enempi vastaavan homman tekemiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846