Tarkoitus mennä kesäkuussa vaimon kanssa viettämään vkonloppua Vilnassa.
Onko jollain kokemuksia Radisson SAS hotellista Vilnassa? Kartan mukaan näyttää olevan aika keskustassa. Onko tosiaan niin ? Millainen hotelli muuten oli ?
Radisson SAS hotelli Vilnassa
3
1058
Vastaukset
- Expat
Lähemmäksi keskustaa ei taida enää päästä. Hotellina taattua Radisson-laatua.
Tuo sijainti on kyllä hyvä, mutta kaikki isommat kaupat sijaitsevat Gedimino prospektin lähistöllä.
Hotelli on vanhassa kaupungissa lähellä loistavia ruokapaikkoja, mm. Le Provence, jossa hinnat suomalaiselle kohtuulliset (vrt. suomen hinnat), mutta Suomessa ei saa samaan rahaan vastaavaa nautintoa. Mulla tuli ihan valehtelematta tippa linssiin. Oli sen verran hyvää ruokaa.
Hyvää ruokaa saa myös SAS:ssa, mutta murto-osalla pääsee syömään, kun lähtee kävelemään "mäkeä alas".
Oltiin SAS:ssa pääsiäisenä, ja kyllä siellä viihtyy :) Aamiainen on tolkuttoman hyvä. Kaikki mikä kelpaa Yhdysvaltojen presidentille, kelpaa myös minulle. (tai ei nyt ihan kaikki..)
katso myös: http://www.vilna.info/- SAS
Paikka on aivan loistava. Itekin on tullu asuttua tuolla reilun viikon ja ollut kaikin puolin tosi tyytyväinen. Hotellinjohtajakin on suomalainen (tai ainakin oli vuonna 2003/04)...
Yläkerrasta on mukavat näkymät kaupunkiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337