Navalan ratsutalli ja Evitskogin rats.koulu

minttu

Tietääkö kukaan tarkemmin kyseisistä tallista, lähinnä minkätasoista opetusta ja millainen ilmapiiri? Eli kannattaisiko kyseisille tallille mennä käymään tunnilla?

Ja erityisesti Evitskogin ratsastuskoulun hinnat myös kiinnostaisi tietää, kun en niitä tallin kotisivuilta löytänyt.

KIITOS!

5

2892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stella

Kehottaisin käymään molemmilla talleilla tutustumassa... itsehän tiedät mitä haluat ratsastustunnilta. Kannattaisi varmaan myös soitaa ja kysellä niistä asioista joista on kiinnostunut. Navalan talleista tiedän sen verran että se on aika pieni talli ja tunnelmaltaan mukava. Hevosia ei tuoda valmiiksi laitettuna tunnille vaan ne saa itse hoitaa...mikä on mukavaa :-)
      En tiedä minkä tasoinen ratsastaja olet, mutta itse ainakin aloittelijana olen tunteihin ollut todella tyytyväinen. Pirja (opettaja) on tyyliltään rauhallinen ja selkeä.

• Joanne16

Itse ratsastan Navalassa ja pidän kyseisestä paikasta kovasti, ei mikään ns. "rahatehdas" niinkuin useimmat pääkaupunkiseudulla olevat tallit ovat. Hevoset ja ponit ovat todella mukavia ja tallin henkilökunta on osaavaa ja auttavat mielellään jos tarvitsee. Alkeistunneilla taluttajat, paitsi vikoilla tunneilla, mikä takaa aloittelevan ratsastajan turvallisuuden. Evitskog on vissiin aika lähellä navalaa, joskus kun olen navalassa ollut ratsastamassa joku maastojono on kulkenut tallin vierestä. Ja uskon että kyseinen talli jonka hevoset sekä ratsastajat nämä olivat ovat Eviskogista, sillä tuolla tallilla on norsupartiossakin esiintyvä Jumbo-ardenneri ja olen nähnyt ardennerein maastojonossa, ja tiedän että niitä ei montaa Suomesta löydä ym. Itse suosittelisin mielummin Navalaa, koska nuo Evitskogin sivut ovat melko sekavat ja niissä ei sitä hintaakaan missään mainita ym. :)

• Sepä se

Evitskog ei todellakaan ole sama talli, mikä on Navalan ratsutallin läheisyydessä, kyseessä on Eerikinkartanon talli. Eerikinkartanon talli on suuntautunut kehitysvammaisten ratsastukseen, joten siellä ei normaalia ratsastuskoulu toimintaa ole. Ja vielä se on norsuvartio, ei partio !

• lisää?

Kiinnostuin Navalasta. Onko siitä lisää tietoa?

• Anonyymi

pikkasen myöhässä keskustelusta.. mutta asiaan eli siis evitskog on tosi kiva paikka ja siellä on osaavat ja kivat hevoset. tallilla on maneesi jota ei jaeta puoliksi ja maneesissa on kaksi puolta. evitskogilla on kanssa pienet tuntikoot. suosittelen testaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe