Saisin testoa piikkinä

Anonyymi-ap

Minulla on matalat testot johtuen uniapneasta aiheutuneesta lihavuudesta. Tämä on lääkärin kanta asiaan.

Jos otan testoa piikitettynä ja kun saan painon putoamaan, niin voinko sen jälkeen lopettaa teston ja testot alkaa toimimaan kuten kuuluu ilman piikkiä?

Minulla ei ole erektio-ongelmia, eli ilmeisesti vaikka vapaa testo on alle 4, niin testoa on läskiin sitoutuneena?

En usko että julkiselta olisin edes saanut tällaista tarjousta, mutta onneksi on hyvä ja kattava työterveys.

11

927

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusi seksi­­­te­­att­eri ava­­­ut­­uu Suome­­en! Ku­­­tsu­­mme ka­­­ikk­­i. Ilmoit­­tautu­min­­­en ry­­­hmäämme tä­­­ällä - http://9190000.com/G/f9Kan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pysy korvaushoidossa vain loppuelämä.
      Sun lihavuus paremminkin todennäköisesti johtuu matalasta testosta, eikä päinvastoin..

• Anonyymi

Lääkärin mukaan aiemmat potilastietoni huomioiden ensin oli uniapnea, sitten lihavuus ja sitten alhainen VAPAA testo.

• Anonyymi

Joo tavallisesti kunnallisen terveyshuollon kautta ei edes pääse urologin vastaanotolle jos kysymys olisi testosteroni hoidon tapainen hoidon tarve.
      Itsellä oli takavuosina ajatuksena vajaan erektion hoidon tarkastelun kautta toiveena hormonihoito. En saanut en päässyt siis urologille! Terveyskeskus lääkäri ei sitä voi määrätä suoraan! Tämä oma kokemus ja näkemys. Vaivaan on vaan sopeuduttava, "jos ei ota eteen" yms. kiinnostus ylipäänsä vaihtelee!

• Anonyymi

Itselläni onneksi ei aina te niin mieli. Kun kunnolla panettaa, niin ei siinä oikein muuta elämää pysty.

• Anonyymi

Vapaa testo 4?!
      Viimeeksi teetättämässä analyysissä S-TestoVL ( vapaa testo ) viitealue on 155 - 800!
      Tehty 22.03.2019 Terveystalon toimesta.
      Itse olen vain geelannut reseptin mukaan ja kaikkien kolmen teston arvot ovat olleet viitealueiden yläpuolella iästäni, 75v huolimatta.
      Yhden 2kk tauon jälkeen tarkistutin vain S-Teston joka oli 22.
      Piikkipojat tarvitsevat kuurien väleissä palautumisjaksot.

Riippunee ratkaisevasti piikityksen laadusta.

Vapaan testosi lukema on mahdoton. Kyse lienee S-testosta jonka yleinen viitealue on tienoilla 10/8 - 30.

Loppuhenkonen. Kun 65v ikäisenä S-Testoni oli 12 kieltäytyi TK-lekuri määräämästä täydennystä. Yksityinen kirjoitti reseptin. Alhainen tasoni aiheutti hidasta palautumista rankemman kuormituksen jälkeen.

• Anonyymi

Olisko sulla ylimäärästä geeliä?
        Voisin tuplahinnan korvata.

• Anonyymi

Taidat olla ministeri seksinukkehallituksessa. Ei meillä muilla oo tollasii lekuri palveluja olemassakaan.

• Anonyymi

Jos löytyy nebidoa voisin ostaa s.pork@hotmail.com

• Aloitin testo piikityksen tos parivuotta sitten enkä kadu,olen 70 v ja otan noin 3 viikon välein piikin,välillä menee kauemminkin.se ei auta ainoastaan seksiin vaan muutenkin huomaa olevansa paljon pirteämpi.mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut.rohkeasti vaan kokeilemaan ei siihen kuole

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94