turkkiin matkustaminen

Anonyymi-ap

Hämmästyttää Tämä detutin toiminta jossa uudelleen voi laskuttaa asiakasta. Itse olisin kutsunut poliisit paikalle että olisi edes tullut joku ns: turkin maassa merkintä toiminnastaan. Hotelli olisi voinut periä Itse myöhemmin Detutilta kun on turkkilainen lento yhtiö. Toki voi olla mahdollista että tyhmiä vedätettiin ja tyhmät turistit maksoivat hotellin uudelleen... jonkun lappuun kirjoitetun tekstin perusteella. Kitsukas poliisi paikalle ja vaatikas tyhmät kuitti maksusta. Ja poliisin saapuminen yleensä saadaan selville turkin maan säännöt. Epäilen että toiminta on täyzi laiton sillä nyt hotellit voivat periä maksut uudelleen detutilta ku tyhmät turistit eivät osanneet pyytää kuittia,virallista kuittia.... tätä hotelli ri mielellään halua tehdä.... maksu on tuolloin ns laillinen.... tosite.... on halpa kohde matkustaa alanyaan.... ja nyt kun kurssi suosii euroa on vain hämmästeltävä miten ihmeessä ihmiset lähtevät maksamaan ilman mitään virallista laskua tai muu tosite joka on turkin lain sallima laskutus tapa.?? Ei voi kun ihmetellä. Itse en olisi maksanut ja jos olisi estänyt minua ottamasta omia henkilökohtaisia tavaroita olisin kutsunut paikalle poliisin ja soittanut suomen suurlähetystöön kysynyt neuvoa miten pitää toimia. Mutta ei tyhmät maksoivat ??? Mitä kummaa....

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tämä maksetut summat eivät sisällä turkin vaatimia veroja tai muu kulut.... turistit vain kiltisti maksoivat??? Ihana suomalainen turistit jolla ei älli oikein toimi..... olisitte soittaneet suomensuurlähetystöön sillä he olisivat voineet kertoa miten tulee toimia tai sieltä olisi saapunut henkilö paikalle selvittelemään ja heillä on kielitaito jolloin asian selvittely olisi ollut parempi tehdä paikan päällä kuin tulla kotimaahan itkemään. Wau hienot rahat hotelli sai Heh kirjoittivat vain lipun.... ei voi kun ihmetellä?? No toivottavasti te maksajat opitte jotain??

• Anonyymi

Kuka haluaa edes matkustaa Turkkiin.

• Anonyymi

No monikos Suomalainen sielä oikeasti maksoi tuplasti? Median mukaan ei monikaan.

• Anonyymi

Kyllä Suomalaiset toisiaan auttaa tilanteessa.turha puhua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe