Olen ollut havaitsevinani, kuinka MIELIALA vaikuttaa alastomana.
Jos tuttu nainen on ollut usein mukana yhteissaunassa, hänestä varmaan tuntuisi, että olisi selityksen velkaa, jos yhtäkkiä ei tulisikaan, siis tulee. Mutta hänen käyttäytymisessään on merkittävä ero.
Jos hän sattuu olemaan, kuten Kalevalassa sanotaan, 'allapäin, pahoilla mielin', hän ei pelkästään ole vähemmän innostunut seurustelemaan, vaan hän ikään kuin käpertyy itseensä.
Koko kehon kieli muuttuu, muuttuu myös suhteessa alastomuuteen. Hän pyrkii peittelemään itseään aivan alitajuisesti. Jalat hakeutuvat tiukemmin yhteen, asento muuttuu kyyrymmäksi. Ihan kirjaimellisesti vetäytyy kokoon, ns. sikiöasentoon. Tuskin hän itse tietoisesti huomaa.
Jos hän on hyvällä mielin, hän ei käperry eikä peittele, vaan on täysin VAPAUTUNEESTI.
Takana lienee alitajuinen käyttäytyminen, joka on ohjelmoitunut jo geeniperimässämme noudattamaan mielialoja. Mutta mikä on sen biologinen funktio, on minulle aika epäselvä. Jos olet sattunut lukemaan tästä jotakin, kuulen mielelläni. 🌹👀
Alastomuus ja mielialat
10
118
Vastaukset
Takanahan on tietysti biologinen kuva, siis että ihmiselläkin ovat määrääviä tekijöitä geenit ja alitajunta, ja ympäristötekijöillä, mm. kasvatuksella, on vähempi rooli käyttäytymisessä. 🌹👀
- Anonyymi
Aha, no teillä sitten noin. Olisko tuo jotain teidän vanhusten juttuja.
- Anonyymi
Sama tuli mullekin mieleen. Tuo on varmasti pitkälti vanhimman elossa olevan sukupolven ongelma. Siitä kertoo tuo: "Jos tuttu nainen on ollut usein mukana yhteissaunassa, hänestä varmaan tuntuisi, että olisi selityksen velkaa, jos yhtäkkiä ei tulisikaan, siis tulee." Tuohan menee jo henkisen ja seksuaalisenkin pahoinpitelyn puolelle, että kokee pakkoa esiintyä jossain julkisesti alasti. Nuoremmissa sukupolvissa yksinkertaisesti jätetään menemättä, kun ei siltä tunnu.
Ilmiö ei ole ongelma, eikä se liity mihinkään ikäpolveen, vaan se on normaalia alitajuista käytöstä, kaikille ominaista, muuttuen mielialan mukaan.
Mielenkiintoa herättää se, etten ole nähnyt käyttäytymistä käsitellyn missään, mutta epäilen, että ihmisen ja muiden eläinten 'luimistelu' on ainakin jossakin määrin tekemisissä sen kanssa, ellei ole sitä. Ilmiön biologisen funktion selville saaminen varmaan myös tarvitsisi lisätutkimuksia.
Joka tapauksessa useimmat eivät ole tietoisesti edes havainneet käyttäytymistä, mutta kun olen ilmiöstä kertonut, tunnistavat sen heti. Ovat siis tehneet ALITAJUISIA havaintoja ALITAJUISESTA käyttäytymisestä. 🌹👀- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Ilmiö ei ole ongelma, eikä se liity mihinkään ikäpolveen, vaan se on normaalia alitajuista käytöstä, kaikille ominaista, muuttuen mielialan mukaan.
Mielenkiintoa herättää se, etten ole nähnyt käyttäytymistä käsitellyn missään, mutta epäilen, että ihmisen ja muiden eläinten 'luimistelu' on ainakin jossakin määrin tekemisissä sen kanssa, ellei ole sitä. Ilmiön biologisen funktion selville saaminen varmaan myös tarvitsisi lisätutkimuksia.
Joka tapauksessa useimmat eivät ole tietoisesti edes havainneet käyttäytymistä, mutta kun olen ilmiöstä kertonut, tunnistavat sen heti. Ovat siis tehneet ALITAJUISIA havaintoja ALITAJUISESTA käyttäytymisestä. 🌹👀Nimenomaan liittyy sukupolveen.
- Anonyymi
hycä joo on käynyt hammaslääkärwellä ja ootykikollakin jo hehhehe
- Anonyymi
ei joka päivä ole hyvä päivä, mutta joukossa ovat huonoja...
erilaisia päiviä saunassa
huomasin pikemmin että alaston nainen tekee bänät sosiaalisessa tilassa miehelleen, koska häntä kiinnostavat kaikki muut miehet kuin sen oma mies
eli suhde ei toimi
nainen alkaa käyttäytyä oudostiEttä naisen käyttäytyminen olisi muuttunut mieheensä nähden, en ole päässyt seuraamaan, joten en osaa sanoa siitä mitään, mutta olen seurannut mielialan vaikutusta sosiaalisen toiminnan vähenemiseen ja vetäytymisessä sikiöasentoon. 🌹👀
- Anonyymi
Ai että mieliala vaikuttaa käyttäytymiseen? Mikä huikea oivallus!! Siis kerta kaikkiaan nerokasta, briljanttia, uniikkia observointia! Olet takuulla ihmiskunnan ensimmäinen, joka on tällaisen havainnon tehnyt!! Nyt äkkiä yhteys johonkin tieteelliseen tutkimuslaitokseen, aineiston keräys käyntiin ja kynikselle vähintään kunniatohtorin titteli sataan yliopistoon. Mies on nerojen nero!!
- Anonyymi
Jaaha, täällä sitä taas tsykolokisoidaan..
Kun ihminen on huvittunut, niin usein tämän suu aukeaa, huulet vetäytyvät taaksepäin, hampaat tulevat näkyviin ja ihminen päästelee katkonaista ääntelyä. Hämmästyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309