Moni nainen tykkää käsittääkseni lukea seksinovelleja, mutta onnistuisiko sellaisen kirjoittaminen?
Olisit, nainen, roolitettuna äidin asemaan ja kuritettavasi olisi roolitettu pojaksesi. Hän toisi koulusta opettajan viestin, että hän olisi vallattomuuttaan raottanut tyttöjen pukuhuoneen ovea ja kurkannut sisään.
Päättäisit siitä syystä antaa hänelle vitsaa tai raippaa paljaalle pyllylle.
Tyyli on muuten vapaa ja luovuus toivottavaa, mutta toiveita olisi seuraavanlaisia:
- Kotona, kaksikerroksinen omakotitalo, olisi lisäksi tyttäresi. Kuritus ja häpeänurkassa seisominen tapahtuisivat syrjässä tai suljettujen ovien takana niin, että tätä sisarta informoitaisiin ja hänen pitäisi pysytellä, etenkin kurituksen aikana, sellaisessa paikassa, ettei hän kuule kuulusteluja/keskusteluja.
- Häpeänurkka tapahtuisi mahdollisimman yksin niin, että aikaa ei kerrottaisi etukäteen ja sen toteutumista valvottaisiin epäsäännöllisillä pistokokeilla ja mahdollisesti vieläpä niin, ettei nurkassa seisova tietäisi siitä.
Nainen: kuvaile miten antaisit ruumiillisen kurituksen
Anonyymi-ap
1
2100
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taija olla sellasia äitylejä jokka antas piiskaa oikeen äiteen käjestä. eikö tukistaminen ajais melkein saman asia, kirvottaa se sekin katumuksen kyyneliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184