1. Laki: Perhekuntoutuksen pitää olla vapaaehtoista
Meidän perhekuntoutuksemme tapahtui niin, että äiti uhkasi jättää lapsen yksin, jos en hoida lasta ja menen töihin. Pyysin sossua puhumaan äidille. Sossu ei puhunut vaan vei lapsen kiireelliseen sijoitukseen. Meille hän sanoi, että voitte nähdä lastanne vain jos suostutte perhekuntoutukseen ja lapsi tuodaan sinne. Perhekuntoutuksessa minulle huudettiin kakattamisesta, jonka koin järkyttävänä. Olen se vastuullinen, taitava ja tunneälykäs vanhempi. Sanoin heille, että olen terve. Perhekuntoutus sanoi sossulle, ettei täällä voida tehdä mitään, koska isä sanoo olevansa terve. Minulle tehtiin rajoittamispäätös ja sain nähdä poikaani tunnin päivässä 2 kk. He halusivat hoitaa äitiä. Se päätettiin ja johtava sosiaalityöntekijä sanoi, nyt tämä siirretään kotiin ja se oli vasta alussa. Avohuollon sossu sanoi 5 kk päästä kieltäydyttyäni avohuollosta, että kaikki tukitoimet ovat epäonnistuneet.
Me emme riitele äidin kanssa. Äiti purki avioliiton ja hankki kumppanin. Annan hänen tehdä omalla hoitovuorollaan mitä haluaa ja molemmille sopii mikä tahansa järjestely. Ainoa ongelma on hallintoalamaisena oleminen valtaapitävän mielivallan uhreina. Lapsi on viety pois ja tapaamisissa minulle keksitään psykiatrisia sairauksia, joilla huostaanoton jatkamista perustellaan. Niitä keksittiin alusta asti huostaanoton saamiseksi. Äiti käy siellä, ja voit kuvitella, että häntä ei auteta vaan se jatkuu ikuisesti. Niin tai siis äiti ei tarvitse lastensuojelua eikä hoitoa enkä minäkään. Minut on syrjitty.
https://www.youtube.com/watch?v=Ea90u-OiCZo Meille ei annettu tukea - kaikki tukitoimet epäonnistuivat
2. Laki: Sijaishuolto on aina tilapäistä
Lastensuojelulle sijaishuolto on pysyvää niin kauan kunnes vanhempi alistuu heidän tahtoonsa. Sopii ainakin itseeni. He voivat aina väittää, että heidän mielenterveysvalheensa estää edelleen lapsen kotiutumisen. Ja heidän valheitaan ei voi todistaa valheiksi.
Anna lisää esimerkkejä
Sosiaalityöntekijän rikostavat todisteineen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471