Joku kirjoitti "Eivät mahdollista ennakoivaa tukitoimintaa . Jättää vastuitaan tekemättä ja ryöstää perheiltä lapsia...jo synnytyslaitokselta suoraan antamatta perheelle edes mahdollisuutta olla vanhempi...Tekeväöt lainvastaisia,virheellisiä sekä tarkoitushakuisia päätöksiä ... ..Haluan syytesuojan niiltä pois...uskon ettei sitten osa LS: porukkaa ainakaan uskalla tehdä JULMIA päätöksiä/Huostoja!"
joku kirjoitti
" tutkii luvatta lastenpuhelimia ja sehän on tietosuojarikos. Sossujen lapset pitäs ottaa pois aina, kun laittaa jonkun sijoitukseen tai huostaan ja ne on siellä hamaan tappiin, eiköhän järki tulis päähän kun lapset lähtee tai virka ja mustalla listalla"
Joku kirjoitti: "Jättävät kirjaamatta perheiden puheenvuorot ja keksii omiaan päivätään väärin"
1. Päättävät milloin hoito on epäonnistunut
2. Päättävät, tarkoittaako tuen tarve huostaanottoa vai tuen antamista
3. Tekevät hoitotoimenpiteiden valintaa ja johtamista tai talousarviota
4. Päättävät kielteisistä toimenpiteistä, koska vanhemmilta ei muka onnistu lapsen sosialisointi ja varhaiskasvatus
5. Tekevät kielteisiä tekoja tai huomioimatta jättämistä niin vanhempia kuin lapsia vastaan ennakkoluulojen perusteella
6. Tekaisevat näennäishuolia
7. Huostaanottavat lapsia
Mitä lastensuojelu tekee vaikka ei pitäisi?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491