Ensinnäkin voiko tulla raskaaksi, jos molemmilla on vielä alusvaatteet päällä, mies tullut jo ja bokserien märkkä läntti osuu pilluun? Tai onko joku semmone, että jos vaan muutaman sekunnin niin ei hätää? Netti anto sekavia vastauksia. Tapahtumapäivä oli kierron 9. päivä
No joka tapauksessa oon niin varovainen, että noin 30h kuluttua nappasin jälkiehkäsyn 10.9.. En tosiaan haluais tulla nyt raskaaks. Siitä ei oikei tullu mitään oireilua ja nyt kolmas päivä tällästä tiputteluvuotoa. En nyt ota googlesta selvää onko tää normaalia ja merkki siitä, että kuukautiset on alkamassa normaalisti? Tänään olisi siis se päivä, kun ne säännölisesti alkais.
Osaisko joku neuvoa, ootanko vielä muutaman päivän vai hommaanko raskaustestin
Toimikohan jälkiehkäisy vai oliko sille edes tarvetta?
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
Tiputteluvuoto voi johtua myös jälkiehkäisypilleristä.Jälkiehkäisypilleri voi aiheuttaa kuukautisten tapaista vuotoa keskellä kiertoa.Yleistä on myös se, että jälkiehkäisy viivästyttää kuukautisten alkamista.
- Anonyymi
Tää tiputteluvuoto alkoi ihan muutaman päivän ennenkuin kuukautiset normaalisti alkaa. Kiitos joka tapauksessa vastauksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää tiputteluvuoto alkoi ihan muutaman päivän ennenkuin kuukautiset normaalisti alkaa. Kiitos joka tapauksessa vastauksesta!
No voi johtua jälkiehkäisypilleristä tai sitten sulla alkoin menkat.Toki voit tehdä raskaustestin kun vuoto on loppunut.Niin saat varmuuden.
- Anonyymi
Mihinkäs mies on tullut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689