Jos ihminen valehtelee jatkuvasti, kääntää toisten tekemiset omikseen ja muutenkin kääntää jutuissaan asiat aina omaksi edukseen. Miksi hän tekee niin? Kyse on äidistäni joka valehtelee aina ja varsinkin kun uusia ihmisiä tulee tutuiksi hän valehtelee ne asiat teoikseen joita ei ole ollut. Kuulin kun hän kertoi uudelle ihmiselle kuinka hän jäi isäni, siis hänen miehensä, kuoltua yksinhuoltajaksi kahden pienen lapsen kanssa ja kertoi lisäksi ettei silloin ollut sosiaalihuoltoa eikä kauppaa asuinseudulla eikä autoa. Vieras sanoi häntä sankariksi . Totuus asiassa on, että minä olin 35v ja siskoni 30v, kun isäni kuoli joten hänellä ei ollut mitään lapsia hoidettavana, olimme siskoni kanssa työssä siskolla ooma perhe ja lapset, sosiaalihuolto oli kyllä 1995 (silloin isäni kuoli) varmasti olemassa, ja kaiken lisäksi hän oli itse vakinaisessa työssä, kauppaa ja autoa ei ollut, mutta minä ja siskoni joilla molemmilla oli autot, käytimme häntä kaupassa ja milloin toimme ruokatavarat hänelle jääkaappiin saakka,
Mitä hän hakee tuolla että tekee jutuissaan itsestään sankarin, jota hän suinkaan ei ole? Tuollaista valehtelua olen saanut kuulla äitini suusta koko elämäni ajan, hän häpäisee tavallaan tuossa meitä.
Valehtelusta
Anonyymi-ap
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337