Ei ole palkka näköjään tullut pankkiin vaikka normaalisti se näkyy jo heti puolen yön jälkeen.
No onneksi on edellinenkin palkka vielä kokonaan koskematta ja sitä edellistäkään ei ole vielä kokonaan saanut kulutettua.
Onko pankkiyhteyksissä ongelmia joista ei kerrota?
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
joopa eipä oo viel tili tullut tännekään siis Nordeaan. Mutta taitaa olla niin että palkka pitää näkyä tilillä sovitun palkkapäivän aikana.
- Anonyymi
Pitää mennä ensin töihin, sitten voi odottaa palkkaa tilille.
- Anonyymi
Eipä tuolla niin kiirettä ole kun ei ole vielä viime kuun tiliinkään tarvinnut koskea. Eiköhän ne sieltä aikanaan tule, täytyykin laittaa pankkiin viestiä että käyvät hieman talikolla pöyhimässä alimmaisia ettei homehdu.
T:rahamies
- Anonyymi
katoppas, siinä perus kuusaalainen. pröystäily sujuu ja ensin ollaan toisille kateellisia.
terv. pohjanmaalainen köyhä mies- Anonyymi
Pohjalaiset kumipäät ei erota realismia ja pröystäilyä toisistaan. Kateellisia elvisteleviä mämmipäitä🐵🐵🐵🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjalaiset kumipäät ei erota realismia ja pröystäilyä toisistaan. Kateellisia elvisteleviä mämmipäitä🐵🐵🐵🐵
Baarikärpänen taas surisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baarikärpänen taas surisee.
Rahaa on, köyhää taitaa vituttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184