Miksi ihmeessä joku Within Temptation saa oman palstan kun maailmassa on lukuisia 1000x parempia (ja kuuluisampia ja joilla on enemmän faneja joille mahdollisesti kelpaisi palsta) bändejä kuin tämä tähdenlento-yhtye?
grrrrr
4
518
Vastaukset
- huh huh
Et sitten oo tutustunut tarkemmin kys. bändiin joka on ollut olemassa jo monen monta vuotta!!!
Itse olen sitä kuunnellut jo ainakin 5 vuotta!! että semmonen tähdenlento tää bändi.. - amylee-fani
no voi räkä kun evanescencen palstaa ei oo tullu
- intellektualli
Tiedoksesi apinanpoikanen.. virallisesti Within Temptation on ollut kasassa jo vuodesta 1996.. eikä tämänsorttinen yhtye ole yleensä pelkkä "tähdenlento". Ne on ne tyhjäpäiset popparit niitä "tähdenlentoja"..
- you and me
tuo on ihan asiaa... ja viel sen sanon et w.t:llä on tullut jo 3 levyy;enter,mother earth,ja the silent force.... sarah on tosi hyvä laulamaan ja hyvä et on ääni kestänyt....;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823