Tuli vain mieleen. Asun kyllä metsän kupeessa ja ensimmäinen vaihtoehto oli saunan lauteiden alle, toinen keittiön pöytä raahattuna päälle, kolmas mennä mettään...isäni oli sotilas kapteeni (evp) ja ymmärsin, että joka kunnassa/kaupungissa on väestönsuoja, mutta entäs kun asut kaukana siitä? Voisiko joku kertoa tavalliselle tallaajalle miten reagoida?
Jos tulee ilmahälytys, minne mennä?
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ja valot pois tietenkin heti.
- Anonyymi
Rakenna korsu ilman- ja vedenpuhdistajineen ja varastoi sinne vettä ja ruokaa.
Niin minä tekisin. Turvallisempaahan siellä on kuin kaupungissa, luulisin. - Anonyymi
Itse varmaankin juoksisin metsään. Ja eteisessä valmiina pakkaus jossa jonkunlaista majjoitustarvetta (maastokuvioista pressua, vilttiä narua, puukko, kirves) , ruokaa ja vettä. pieni pattereilla toimiva radio, kasa pattereita, joku trangia tai muu keitin.
Jos lentokoneita tuntuu olevan ilmassa silloin tietenkään ei pidä mihinkään juosta sillä hetkellä jos voivat nähdä sinut juoksemassa.
Ja kuten joku jo totesikin, metsästä paremman turvan saanee kuin kaupungista. Syötävää myöten kun vain osaa ruokansa pyytää tai kerätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096