Sosiaalityöntekijä valehtelee vanhempia vastaan tahallaan saadakseen lapsen. Hän ei ole auttaja tai hoitaja vaan poliittinen sortaja. Lisäksi hän valehtelee osaavansa psykologiaa.
Lastensuojelu on poliittista syrjintää
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Sosiaalityöntekijä ei sun lastas halua. Mitä se sillä tekis?
Lapsen itsensä takia sen vaan pitää auttaa lapsi parempiin oloihin sun sairaasta pesästä, että lapsesta tulisi kunnollinen ja tervejärkinen ihminen.- Anonyymi
Miksi sanoit aloittajalle näin? Hän on täysin terve ja hyvä isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanoit aloittajalle näin? Hän on täysin terve ja hyvä isä.
Tunnetko aloittajan? Minä tiedän jotain, sattuneesta syystä.
Mutta! Mitä tekemistä tällä aiheella on yhteiskuntatieteellisten aineiden opiskelun kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko aloittajan? Minä tiedän jotain, sattuneesta syystä.
Mutta! Mitä tekemistä tällä aiheella on yhteiskuntatieteellisten aineiden opiskelun kanssa?Tunnen aloittajan. Asiallinen, raitis ja hymyilevä kilpapyöräilijä. Suomen älykkäimpiä filosofeja. Tajunnut paljon ongelmia yhteiskunnasta, kuten että huolipuhe on tautologia. Hän on yhteiskuntatieteilijä, sen takia varmaan postasi tänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728