Joku jäänyt junan alle varhain tänä aamuna
5
940
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai vaan ollut tahallinen allejäänti? Joku nimittäin kirjoitti tuossa lottovoitto keskustelussa lähtevänsä täältä pysyvästi, olisiko sittenkin sama ihminen kyseessä?
- Anonyymi
Voi olla. Mitä varten se sinne sen kirjoitti? Ottiko toisen lottovoitto niin päähän vai.
- Anonyymi
Ei kait ratapihalla raiteille ole kellään järissään olevalla mitään asiaa, kai kaikki tajuaa että se ei ole mikään radan ylityspaikka. Tosin, kaahottaahan monet tielläkin kaikkialta muualta yli paitsi suojatieltä, ja tietenkään ei edes vilkaista onko ketään muuta liikenteessä, menevät vaan yli kun MINÄ ja ITSE päätän tästä nyt mennä, väistäkööt koko muu maailma MINUA...
- Anonyymi
Juhlarahoin rakennetut maanalaiset ei näy kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337