Tuula ei kskaan teemitään, muttasyö kaiken mikä on ruuaksi tarkoitettu. Jääkaappi on jo tyhjä, mutta Tuula löytää joka hetki jotakin suuhunpantavaa. Ei osaa edes pullaa leipoa, itse sanoi noin. Mistä LAITOKSESTA hänet onraahattu taloon??? Ei koskan ajattele jääkö muille syötävää. Psyykelääkket syötättää ja lisäksi halu ahmia. Törkeä ihminen potoksi huulineen, tekonauruineen , teiniä leikkivänä , omaisuuksiaan suurentelena mummukkana.
On järjetöntä Tuulan syöminen
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Glitterihousut ja kimaltelevat ripset kertoo paljon 59 vuotiaasta.
- Anonyymi
Hyvä Mummo on.
- Anonyymi
Eihän botoksia laiteta huuliin vaan täyteaineita.
- Anonyymi
Hyvä huomio😅😂👍🏻
- Anonyymi
No nyt olet vähän hukassa "potoxhuulinesi"
Huulten täytössä käytetään huuliin tarkoitettuja hyaluronihappoa sisältäviä täyteaineita, joilla saadaan huuliin muotoa, korostusta, kosteutta. Se ei ole botoxia.
Mutta, ylähuulen ja nenän välissä olevia ryppyjä voidaan puolestaan häivyttää botuliinilla eli botoxilla tai täyteaineiden ja botuliinin yhdistelmällä. - Anonyymi
Päivän paras aloitus, koko teksti niin hyvä.. Nauran kippurassa "potoksi huulineen" 😂👍🏻
- Anonyymi
Samaa pas.... kaikki vieraat aineet joita kehoon tungetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707