Rippikoulun kertausharjoitukset

Anonyymi-ap

Herran tulisi säädättää eduskunnalla laki, että rippikoulu tulisi kerrata muutamien vuosien välein. Sotilastaitojakin harjoitellaan säännöllisesti, etteivät ne pääse unohtumaan. Olen huomannut, että aika moni on alkanut lipsua ateismia kohti jo muutamia vuosia rippikoulun suorittamisen jälkeen. Silloin olisi paikallaan käydä olemassa rippileirillä muutama päivä opettelemassa kristinopin taitoja uudelleen ja omaksumassa uudet asiat, jotka ovat sitten rippikoulun muuttuneet, kuten esimerkiksi uudet Raamatunkäännökset ja virret sekä hengelliset laulut.

Uskoisin, että tuo vähentäisi merkittävästi epäilyttävissä määrin yleistyvää ateismia. Herra rankaisisi yhteiskuntaammekin vähemmän esim rikollisuudella ja huumeiden käytöllä, jos Hänen Sanaansa kerrattaisiin enemmän.

9

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitänee tässä tehdä eduskuntaan kansalaisaloite, että ihmisiltä kielletään ajan haaskaaminen joutavuuksiin kuten mielikuvitushengen palvontaan. Jotain rajaa älyttömyyksiin sentään, koska eletään fiksua nykyaikaa eikä mitään taikauskojen kivikautta!!!

• Anonyymi

Muinais jäänne. Joutaisi pois kokonaan. Tekopyhää touhua.

• Naapurin 80 vee mies tuumaili tosiaan viime kesänä, että hänen pitäisi oikeastaan käydä rippikoulu jo uudestaan.

Ateistit puolestaan voisivat käydä erilaisia ateismin kursseja.

Pitäisi perustaa Suomen Ateistit ry - ellei vielä sellaista ole.

Se järjestäisi ateismin kursseja:

1 pv kurssi:..Ateismin alkeet.................oppiarvo: Ateistijääkäri
      2 pv kurssi:..Ateismin peruskurssi ....oppiarvo: Ateistikersantti
      3 pv kurssi:..Ateismin jatkokurssi 1...oppiarvo: Ateistivääpeli
      4 pv kurssi:..Ateismin jatkokurssi 2...oppiarvo; Ateistiluutnantti
      5 pv kurssi:..TOP SACRILEGIOUS......oppiarvo: Ateistieversti

Taso tasolta, siis 15 päivän koulutuksella Ateistieverstiksi. 
      Kannattaisiko yrittää?

• Anonyymi

Jos yliopistossa olisi Jumalattomuustieteen Laitos, niin siellä voisi suorittaa Jumalattomuustieteen Kanditaatin tutkinnon (JK) ja väitellä
        Ateismitieteen Tohtoriksi (AT).

• Anonyymi

"Herran tulisi säädättää eduskunnalla laki..." Jo tuo on surullinen esimerkki siitä, kuinka kaukana teisti on todellisuudesta.

• Anonyymi

Mutta kun minä olen eronnut kirkosta ja lopettanut ryyppäämisen seurakuntien tiloissa 🤣

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jeesuskaan ei käynyt rippikoulua. Se oli jo siihen aikaan aivan turhaa touhua.

• Anonyymi

Mitäs tämmöiselle viisikymppiselle kertaajalle rippilahjaksi? En minä sinne ilmaiseksi mene, en mennyt ensimmäiselläkään kerralla 15-kesäisenä. Kyllä se faijalle mopon hinnan maksoi. Ihan hyvät kesätienistit viikon leiristä. Ja olihan siellä mukavia tyttöjäkin. Poikuus meni kiimaisen isosen kynsissä. Puhuttiinko siellä jotakin Jeesuksesta, sitä en muista.

• Anonyymi

Herran tulisi itse henkilökohtaisesti asettaa oma ahterinsa armeijan ammuntaharjoituksissa pilkaksi. Olisi kerrankin uskottava maali kohteena. Kaikki ampuisivat sitä erityisen mielellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe