No nyt se tämä Suomen kunnianhimoinen Hallitus ajaa vähävaraiset, ja eläkeläiset korsuihin asumaan, ja jyrsimään Porkkanaa, Asumistuki lasketaan nykyisin meille siten, että Vuokra, lämpö, ja asumiskulut yleensä eivät Torniossa saa enää ylittää 480e.n rajaa, loput on itse maksettava, eihän täällä siihen hintaan saa kun jonkun väliaikaisen parakin jossa ei sitten kestä pitää sähköpatteriakaan päällä, koska kunnianhimoinen sähkölasku on vihreä hintainen nykyään, ei sole ko viä köyhät tallin taka ja hoitaa himmat, Ohisalon mieliksi.
Köyhät kyykkyyn
14
150
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ja tuohon 480e. ei saa kun 85% korvausta, jo on mennyt asiat tosi hulluiksi, kyllä sen arvasi kun vehreet ja vasurit, niin ja kepu alkoivat jauhaan siitä ilmastohöpinästään, mitenhän tässä nyt pärjää.
- Anonyymi
Joo,ja kaikki pitää laittaa sähkölle vaikka sähköä ei riitä edes kotitalouksien käyttöön talvella, mutta herrat, tai nykyisin henkilöt "naiset" ne kyllä pärjää , ja sähköt riittää ihan sama miten meikäläinen pienituloinen saa löpöä vanhaan koslaansa jottavoi käydä työssä saadakseen maksettua kalliin sähkön ja ostaa vissiin vähän ruokaakin, vaikka sehän nyt on jo ylellisyyttä, ruoka on noudettava köyhäin jonosta.
- Anonyymi
Mene töihin.
- Anonyymi
Juurikin näin, tai vaikka kalastamaan.
- Anonyymi
köyhilä lusmuila on aikaa polkea vaikka kuntopyörälä sähköä
- Anonyymi
Helppo se on sossun tuilla elävän räksytellä siellätuntemattomana, mutta ei eläkeläinen enää töihin pääse vaikka te työikäiset ette viitsi edes persettä itse pyyhkiä, mami käy pyyhkimässä, asian ymmärtääsellainen jokaon elämänsä ajan paiskinut töitä, ja nyt sitten on aika jättää työelämä taakseen, sairauksien ja ikävuosien vuoksi, voisin minä töitätehdä jos niitä vielä saisi, mutta tuollainen turhänpäiväinen räksyttäjä ei lähde vaikka niitä olisikin tarjolla, "menee etuudet".
- Anonyymi
Sama rapapöksy se aina sekaantuu aikuisten asioihin, jos joskus itse joutuisi huolehtimaan elämästtään, nii muutuisi ääni kellossa, ei sitä voi aina makoilla ja kirjoitella ilkeyksiään ihmisille jotka koettaa tulla toimeen omillaan.
- Anonyymi
Ootappa kun seuraava hallitus on Kokoomus. Silloin tulee todella kylmää kyytiä, siinä lähtee loputkin tuet ja avustukset.
- Anonyymi
Nyky hallitus on jakanut rahaa joka puolelle kuin entinen ilolintu törniössä. Ensi vaalikaudella jakaminen on loppu ja on takaisinmaksun aika ja sossutuista leikataan ensimmäisenä. Menkää siis töihin sossutukia nauttivat.
- Anonyymi
Noo, joku tietenkin voisi ajatella, että miksi minun pitäisi maksaa sinun ostoksesi Lidlissä? Asiat elämässä pitäisi, noin pääsääntöisesti, hoitaa ITSE niin, että kun se varmuudella tuleva eläkeikä tulee, on börsässä riittävästi, eläkemaksut maksettu (ettei koko työelämän ajan ole menty pimeillä) tai sitten muuten on vara vanhuuteen. En oikein ymmärrä tätä jatkuvaa natinaa siitä, että muiden pitäisi olla vastuussa minun elämäni talousasioista; ne pitää hoitaa ajoissa kuntoon. Ei siinä hallitukset auta; on siellä sitten keput, persut, demarit tai kommarit. Höh.
- Anonyymi
Nyt lidlisä on asioitu viherpiipertäjä hallituksen sossutuilla, ensi vuonna saatte maksaa itse ansaituilla rahoilla.
- Anonyymi
Outokumpu tarvitsee sähköä tuotannon ylläpitämiseen. Kuluttajana joudun maksamaan korkeampaa siitä hyvästä korkempaa sähkönhintaa. Teen töitä kuin entisaikojen orja kurjalla palkalla enkä pidä juuri vaapata eikä tuloni meinaa millään riittää elämiseen kun työantajani valittaa jatkuvaa kurjuutta. Olenko tyhmä vai muuten tollo torniosta.
- Anonyymi
Mitenkä outokumpu liittyy sinun sähkölaskusi suuruuteen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä outokumpu liittyy sinun sähkölaskusi suuruuteen ;)
Kyllä sinäkin joskus voit ymmärtää näitä asioita miten ne toisiinsa liittyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374985Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5081614Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728