Eli otsikossahan itse kysymys onkin, mutta kuitenkin. Ja olen todella tietämätön, mutta ei tarvitse huolestua että joku poni menee näin kokemattoman käsiin, poniin on vielä KAUAN aikaa jos edes tulee, mutta silti kyselen. Olosuhteet ponille olisi nämä: talli pihassa, kokopäivätarhaus(talli siis oma) poni olisi ainoa ponimme, mutta vuokraisimme toista karsinaa eräälle hevoselle jottei ponin yksik tarvitsisi elää. Jos kengitykset, ruuat ja eläinlääkäriTARKASTUKSET lasketaan, paljonko rahaa menee abt vuodessa, ja entä kuukaudessa? Yllättäviin tapauksiin on tietenkin omat rahansa, mutta jos tähän laskelmaan ei niitä laskettaisi, kiitos.
Kuinka paljon PONIN ylläpito maksaa noin vuodessa, entä kuukaudessa?
Anonyymi-ap
2
1134
Vastaukset
- Anonyymi
Se vähä riippuu itsekkin toivoisin omaa shettistä mutta niin yleensä se maksaa joku pari tuhatta oon siis aika tietämätön 9V etelä-pohjanmaalta mut jue😄
- Anonyymi
Aika myöhään alan kirjoittaa mutta se on yleensä silleen 700-1500 euroo vuodessa ja sit semmonen pari sataa kuukaudessa (ellei tuu mitään suuria eläin lääkäri reissuja☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269