Tarvitsen neuvojanne! Kaverini tuli meille kylään sanomatta, että hänellä on enterorokko. Kun asia kävi ilmi, niin kiihdyin hieman ja käskin häntä lähtemään kotiin ja ulos talosta äkkiä. Kaverini oli pelästynyt äkkinäistä reaktiotani ja sanoi, että ei voi enää luottaa minuun. Hän loukkaantui siitä, miten ilmaisin asian. Okei, asian olisi ehkä voinut sanoa kiltimmin, mutta siinä hetkessä olin niin täysin pyöristynyt. Nyt kaveri haluaa prosessoida tapahtumia rauhassa. Myös toinen minun kavereista pelästyi reaktiotani? En ajatellut, että asia olisi vakava, mutta kummatkin ottivat tunteisiin. Jos he eivät kestä edes tuon vertaa erimielisyyksiä, välit poikki. Mitä tekisitte?
Riidoissa kaverin kanssa
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärretävää, että ylireagoit.
Kyseisestä rokosta löytyi seuraavaa "Milloin enterorokko ei enää tartu? Lapsi voi palata päiväkotiin tai kouluun, kun vointi sen sallii. Koska enterorokko leviää jo ennen kuin oireet alkavat, leviämistä ei voi estää jäämällä kotiin. Iäkkäiden ihmisten tapaamisessa kannattaa ottaa huomioon iäkkään kunto".
Ajattelematon oli kyllä ystäväsi.
Kohdallasi suosittelen lähettämään tekstiviestin about "Anteeksi ylireagoin, olisin voinut kohteliaammin pyytää poistumaan, kunnes rokko on parantunut".
Itsellä pari kaveria ovat tiltit ottaneet ja rauhoituttuaan ottaneet yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299