Voiko PDA olla?

Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmässä en toimi ohjatusti.

Ja avustajaa ei vammaispuolelta suostu myöntämään koska asumisessa ei ole ohjauksen tarve .

Saan jatkuvasti kuulla Kehitysvamma puolella ja omilta vanhemmilta miksi käsken niiden tehdä asioita omasta puolestani jotka osaan paremmin kuin muut asiakkaat älyllisen kehitysvamman saaneena.

Ja Lastenlinnan papereissa luki jotka tilasin, että olen tutkimus tilanteissa sanonu koko ajan kaikkeen en osaa en halua tee sinä ja olen keksinyt valheita omasta päästä, että ei olisi tarvinnut haisevaan Lastenlinnan paikkaan mennä.

Ja saan kuulla ohjaajilta, että miksi käytän hyväksi muita asiakkaita.
No toinen Diagnoosi on vaikea ADHD johon kuuluu jumitus yhteen samaan asiaan puheesta tai kirjoituksessa tai tekemisessä.

Uutisissa kerrottiin tänään moni joilla on Adhd tarvitsee avustajan,mutta ei saa oli joko ilman Kehitysvamma Diagnoosia tai saanut Lievän älyllisen kehitysvamman.

Jos kaikki ohjauksen tarve jutut eivät täyty kaikilta osin silloin vammaispuolelta eivät suostu myöntämään avustajaa vaikka olisi Lievä älyllinen kehitysvamma ADHD ja Autismi lisäksi laitettu .

Ja jos lääkäri lausunnoissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla eli asiakas on mennyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys tason.

Mielestäni ainoa oikea ratkaisut ovat nämä

1. Laitaa kuinka monta ohjauksen kohtaa älyllisen kehitysvamman suhteen täytyy mennä kolmesta jos ainoastaan sosiaaliset taidot ihmisten kanssa on nolla tasolla ja muissa asioissa ei kehitysvamman ohjaus jutut täyty silloin ei pitäisi laittaa Kehitysvamma diagnoosia niille joilla on ADHD tai Asperger ja entinen Heikkolahjaisuus muoto.

2. Ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus oikea diagnoosi olisi epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi kaveri totesi jolla Heikkolahjaisuus uusin muoto ja nyt sai 45 vuoden iässä Lievän älyllisen kehitysvamman kaveri sano jos ei Diagnoosi työntekijät osaa päättää onko Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä jos on Laaja alaiset oppimisen vaikeudet niin silloin ei pitäisi laittaa Kehitysvamma diagnoosi juttua vaikka sano että epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi olisi parempi myös sen mielestä.

0

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        74
        2892
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        64
        2753
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1812
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1647
      5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        17
        1639
      6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1590
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        19
        1478
      8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        48
        1287
      9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1263
      10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        9
        1249
      Aihe