Minulle asennettiin keinolinssit (ikänäköleikkaus) v. 2015, ns. monitoimilinssit jonka jälkeen ei silmälaseja tarvitse, eikä näkö huonone enää vanhuuden myötä. Eli näkökyvyn piti pysyä samana loppuun asti. Nyt tänä kesänä on toinen linssi samentunut ja ja näkö on kuin katsoisi sumun läpi. Autoillessa ja pimeässä vaiva vain pahenee.
Leikkaus suoritettiin Memiralla Vaasan toimipisteessä. Memiralla ei enää ole toimintaa Suomessa, ja Ruotsista pyydettiin olemaan yhteydessä suomalaiseen silmäsairaalaan. Asia etenee nyt jatkotutkimuksiin lähiaikoina.
Minua kiinnostaa onko muilla tullut vastaavaa vikaa linssiin tai jotain muuta vikaa nimenomaan linssiin leikkauksen jälkeen?
Silmälääkärissä todettiin että nimenomaan linssissä on vika, eikä ole kysymys jälkikaihista.
Uskoin kun sanottiin että linssejä ei koskaan tarvitse vaihtaa eikä näkö huonone. Samanlaisia leikkauksia mainostetaan ja tehdään tänäkin päivänä.
Silmäleikkaus
Anonyymi-ap
1
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106