Olin onnellinen naisen löytämisestä itselleni. Minä en onnistunut vain pitämään häntä. Olen ihan yksin enkä löydä enää uutta naista rinnalleni 😭
Nainen ei halua minua takaisin
Anonyymi-ap
6
1020
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi 🤣
- Anonyymi
Opetteleppa elämään itseksesi, keskity harrastuksiin ja niihin asioihin/ vahvuuksiin jotka tuo sulle hyvää oloa. Kun saat itsekunnioituksen takasin ja kehität itseäsi niin oot jo pitkällä
- Anonyymi
Eiköhän se ajan kanssa löydy. Muista kehittää itseäsi sillä välin, jotta sinusta on sitten ihanaksi kumppaniksi, kun kohtaat sopivan naisen
- Anonyymi
tai vaihtoehtoisesti voi keskittyä vaikka vaan harrastuksiin, kavereihin tai työstäpalautumiseen. teet niitä asioita jotka tekee sut onnelliseksi ja jätät seurustelupelit muille. säästyy hermot sekä lompakko
- Anonyymi
ajan kanssa löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337