Onko valkoisen t-paidan pitäminen rasismia? Jos, niin minkävärisille ihmisille?
Onko valkoinen t-paita rasismia?
11
234
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen miettinyt onko siemenneste rasistista kun se on valkoista? Pitäisikö sen olla sen sijaan mustaa?
- Anonyymi
Minusta valkoinen on kyl rasismia
- Anonyymi
Jotenkin outoa kun musta käyttää valkoisia vaatteita. Jo mainoskin kertoo että vaatteet harmaantuu ja musta mies on mainoksessa. Oudon näköinen musta ja valkoinen. Eeeeriiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin outoa kun musta käyttää valkoisia vaatteita. Jo mainoskin kertoo että vaatteet harmaantuu ja musta mies on mainoksessa. Oudon näköinen musta ja valkoinen. Eeeeriiii
Musta korostuu liikaa kun on valkoinen vaate. Laittakaa mustia vaatteita kuten mustat jätesäkit käyttää. Kyllä purra keksi hyvän jutun. Vaeltavia jätesäkkejä kakaroita liuta perässää
- Anonyymi
Ei ole. Miten se edes voisi olla?
- Anonyymi
https://nocompromiseclothing.com/?product=rasistinen-t-paita
https://www.is.fi/viihde/art-2000009121495.html
Tuo Kanye käytti valkoista t-paitaa ja sai rasismisyytöksiä.
- Anonyymi
On se...
- Anonyymi
Ajattelin onko minun muinainen avaus , mutta eipä ollut .
Tosi oikeistolaiset pitävät mustaa tai valkoista T paitaa .
valkoista lippua heiluttavat ovat äärioikeistoa 🤣🤣🤣
Hitler valitsi aikoinaan punaisen värin lippuun vittuillakseen kommunisteille 🤣
pitikö rokkarit eli etelävaltion lippua heiluttavat valkoista T paitaa 🤔
Väri voi olla mitä vain , koska se voidaan aina tulkita monella tavalla . - Anonyymi
Entä voiko pieraista rasistisesti? Olen miettinyt tätä kysymystä pitkään ja joudun elämään pelon varassa ettei pieruni vahingossakaan ole rasistinen.
- Anonyymi
julkinen piereskely on aina rasistista ja aiheuttaa vihaa 🤣
- Anonyymi
Kiperä kysymys. Minkään valkoisen pitäminen kauniina on tietysti hirveän ärsyttävää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717