Käytä suuntavilkkua ja ajovalo/kaukovaloja viestittämiseen, sulla on kaikki välineet siinä autossa. Sateinen keli, autossasi on pimeämpää kuin ulkona niin sun autoon ei näe sisään yhtään, en mä näe niitä sun käsimerkkejä mitä sä siellä huidot, jos huidot..en mä tiedä.. odotat kuitenkin jotain vaikka voisit mennä, annatko tietä siis.. vai oletko tulossa, menossa...mitä aiot.. ?????
Valoilla annettava merkki, voi tarkoittaa ns mitä vaan mutta tilannekohtaisesti se voi tarkoittaa vaikka että ole hyvä annan tietä sulle mene vaan.. KÄYTÄ REILUSTI VALOJEN vilautusta että se ei jää epäselväksi että vilautit valoja. Reilusti tarkoittaa esimerkiksi taasen sitä että ehkä vaikka 2 sekunttia pidä pitkiä päällä niin kyllä se tajuaa jotain kelle sitä valoa näytät, jos ei tajua niin ei voi mitään.. huido vaikka sitten jotain.
Käsimerkkejä käytettiin savumerkkien aikakaudella
Anonyymi-ap
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla varmasti kaikki ihan ok?
- Anonyymi
Ajovalot ei ole mitään viestitys välineitä. Alottaja ei kyllä omista omaa ajokorttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096