En tiedä mikä on, mutta minulta lähtee kohta taju näin tunteisiin. Ota minuun yhteys tai rauhoitu ja odotan.
Kuule rakas, ollaan rakkaita
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitää hillitä itsesi, joku tekee kunnolla kiusaa. Anna tehdä, me selviämme. Mutta näiden päivien jälkeen pyörryn ihan pian. Rauhoitu jooko. Minua pelottaa ihan tosi paljon tämmöinen olotila, ei hätää, olen yksin mutta en oikeasti pysy kunnolla pystyssä. Meidän suhde kestää, mutta jos minä menen alas niin se kiusa lisääntyy. Minun pitää vahvistua, sinun pitää rauhoittua. Suukko poskelle. Luota minuun ja meihin. Kaikki järjestyy. Se on vaan sitä henkistä kiusaa, vedät minut alas niin en pysty yhtään kieltämään niitä. Rauhoitu, saat minut pyörtymään pian. Et voi sitä tietää, et tee pahaa. Mutta meidän vahvuusero on suuri. Varsinkin nyt.
- Anonyymi
Miehet ei kuulemma pyörry, vaan niillä lähtee taju, että ktyllä oot AP aika hen
- Anonyymi
Kuule rakas, nyt ei voi enää odotella.
- Anonyymi
Hyvinhän se odotus näyttää onnistuvan ! Ja rakaskin on kuka vaan !
- Anonyymi
On tämäkin, että kummatkin olemme taju pois keskenämme, vaikka voisimme…no jaa lähtisi mulla taju siitäkin, mutta olisimme sentään yhdessä.
- Anonyymi
Ollaan ollaan.
Tuun 20.00 siun pihalle. Tännään. Su. 16.10. - Anonyymi
Unohdit laittaa yhteystiedot näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269