Miksi naiset pitävät kiusoittelusta pienestä pelistä

Anonyymi-ap

Miksi pitävät pienestä kiusoittelusta, "kivoista" katseista, tunnelmasta, sekalaisesta menosta samassa ja koskettelusta, "jännitteestä" ja sitten alkavat yhtäkkiä nauramaan tyhmimmillekin vitseille ja ovat jo vietävänä kuin vahaa. Eikö riitä että hänen hyvin tuntema, ystävälliseksi kehumansa, sekunnollinen mies, jolla ei ole rikosrekisteriä, ei juo tai käytä huumeita ja auttaa askareissa ja harrastaa samoja asioita sanoo pitävänsä hänestä.
Omasta mielestä kun moiset leikit kyllästyttävät kun nainen yrittää ja sitten sanoo "tylsäksi" ja sitten käykin ilmi että mennään hupiukkojen patjaksi ja sitten itketään pettymystä. Kun ei siinä leikissä vain omasta vinkkelistä ole mitään sisältöä ja tosi tylsiä nuo romanttiset jutut. Ihan kunnioituksesta nyt siis kysyn voisiko joku avata mistä on kyse kun olen niin ulapalla.

3

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa-a, en tiedä. Mikään jutussasi ei oikein kuulosta sellaiselta mistä pitäisin, joten en osaa auttaa. Sen voin kuitenkin kertoa, että naiset yleisesti eivät noista pidä, joten ongelma lienee siinä naisyksilössä.

• Anonyymi

Onneksi niitä romanttisista asioista pitäviä miehiäkin löytyy. Sinun pitää etsiä itsellesi nainen joka ei sellaisista pidä eikä pelleillä.

• Anonyymi

Eiköhän tässä nyt juuri lähinnä ole kyse siitä "kipinän" löytämisestä, pelkkä lämpöä tuottava hiillos kun ei alkumatkan aloittamiseksi aina riitä. Halutaan pieni sysäys ja varmistus sille että oikeasti pystyt sytyttämään jotain. Tämä siis miehen näkökulmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe