Joudun lentämään parin tunnin lennon pienemmällä koneella ei ole Boeing, tuntuuko paljon kamalammalta kuin isot koneet? Pelkään muutenkin lentämistä.
Vain asiallisia vastauksia
Pienessä lentokoneessa?
5
205
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu vähän koneesta.
- Anonyymi
En kyllä tiiä. Ei oo kokemusta... Eikun täh, millä koneella meet/meni??
- Anonyymi
Pienemmässä koneessa ahtaampaa ja melua enemmän. Esim ATR ei varsinaisesti kovin mukava kone ole mutta ei se sen kummempaa ole. Tuulisella säällä heiluu enempi kuin isommat koneet mutta ei se ole mitenkään vaarallista. Vähän sama kuin autolla kuoppaisella tiellä ajaminen.
- Anonyymi
Pelko pois. Pieni kone lentää hiljaa ja matalalla
Oman kokemukseni mukaan Embraer 190 on karu ja meluisakin.
Paikkoja on vain 2 + 2.
Olen toki lentänyt vieläkin pienemmässä Embraer 145n taisi olla.
Paikkarivit 1 + 2.
Kaikkeen tottuu.
Lisäksi jollain lentoyhtiöillä mm. Air France on kapeampirunkoisia 2 + 3
koneita. Ovat hiljaisempia koska moottorit ovat siivissä.
Sisätilat vastaavat vanhoja MD-koneita joista Finnair luopui jo 20 v sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748